PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 21:21:14
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrneh3avd.hra.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Z czego płacą ten podatek bezrobotni? Z tego co dostaną z podatków
    > innych. Co oznacza, że ci inni ich utrzymują.
    Nonsens. Bezrobotni nie płacą podatku, bo podatek płaci się od dochodu.
    Bezrobotni dochodu nie mają. Zarejestrowani bezrobotni mają jednak
    ubezpieczenie. Ze składek opłacanych kiedy nie byli bezrobotnymi.

    > Jestem wyznawcą darwinizmu społecznego.
    Może to nie jest stan beznadziejny? Może da się naprawić? Rób coś.

    > Jak ktoś jest za głupi, aby przeżyć, ma problemy.
    Tu właściwie trudno o nieagresywny komentarz.

    > Tak było przez znaczną większość czasu trwania
    > gatunku Homo Sapiens Sapiens.
    Być może, ale ostatnio (w skali epok) ten gatunek zanotował znaczną
    progresję między innymi w zasadach tworzenia formacji społecznych. Co
    sprawiło, że pozostałeś w tyle?

    > Interesuje mnie to, co jest teraz, przyszłe problemy są przyszłymi
    > problemami.
    To nie szczep siebie i dzieci przeciwko chorobom zakaźnym, nie oszczędzaj,
    nie ubezpieczaj się itp.

    --
    Jotte