PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 22:35:23
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrneh3c7h.hra.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Zrobiłem szybki risercz na temat budżetu:
    Fajnie, ale jakie jest źródło danych, na które się powołujesz?
    Zarówno źródło jak i dane trzeba zweryfikować.
    Co innego uzyskasz w wyniku badań zamówionych przez agendy rządowe (no i
    zależy kto rządzi), co innego ze źródeł pozarządowych (patrz księżycowe
    wyniki zamówione np. przez konfederację pracodawców prywatnych), jeszcze
    inne przez związki zawodowe itp.

    > Risercz zrobiłem głębiej:
    Nadal nie podajesz źródeł danych. Brak możliwości polemiki z
    nieweryfikowalnymi tezami.

    > Nie liczymy na grupę, ale na głowę.
    To błąd. Statystyka opiera się na uogólnieniach (dlatego jej zresztą za
    bardzo nie cenię).

    > I tutaj dochodzimy, że trzeba tym z
    > pierwszego progu pokazać wroga - bogatszych i najbogatszych, i dać im
    > ochłap, przy okazji wciskając ciemnotę jak na załączonym obrazku.
    Wielu tych z wyższych progów (sam tam jestem) jest właśnie rzeczonymi
    ciemniakami i wrogów sobie wymyślili. W swych paranojach uważają się za
    ciemiężonych, wykorzystywanych, łaskawców i dobroczyńców maluczkich,
    karmicieli pasożytów itp.
    Nie mogę wiele o tym powiedzieć, bo nie zajmuję się i nie mam doświadczenia
    w ocenie schorzeń umysłowych.

    Jotte