PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 22:16:37
    Temat: Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-09-20 22:07:12 +0200, "Nixe" <n...@f...pl> said:

    > W wiadomości <news:ees0tv$iks$1@inews.gazeta.pl>

    > No to wychodzi niemalże na to samo, co napisałam, a wręcz tragiczniej ;-)
    > Drogie nie zawsze znaczy dobre (co usiłują imputować niektóre osoby).
    > Twoje przykłady dowodzą, że w niektórych branżach bywa to wręcz regułą.

    W tym ujęciu oczywiście masz rację :) Koronnym przykładem są rodzime
    restauracje oferujące mikro-porcje za (już) europejskie pieniądze. Za
    granicą ogromnych fur żarcia nie da się przejeść - produkty są tanie
    (dla restauratora) a klient musi być zadowolony. U nas klient to ktoś,
    kogo trzeba nabić w butelkę i jeszcze wziąć złotówkę za szatnię :)))))))

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.