PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 08:25:57
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:eeosqh$cbo$2@news.onet.pl>

    > Ale nie zarobi też dużo mniej.
    > Zawsze, gdy rozmawiam ze znajomymi o poziomie życia i wynagrodzeniach w
    > W-wie i Trójmieście, to okazuje się, że w W-wie zarobki są tylko trochę
    > wyższe, natomiast życie dużo, dużo droższe.

    Od znajomych z trojmiasta wiem, ze tam juz sie zmienilo troche, ale nie
    wszedzie. Kiedys wyjechali z trojmiasta do wa-wy - w ramach tej samej
    firmy na tym samym stanowisku dostali dwu krotnie wyzsze wynagrodzenie,
    a okazalo sie malo, wiec znalazl lepsza prace... Rok temu wrocil do
    trojmiasta, bo zaczelo tam troszke normalniec. Niestety jest jeszcze
    wiele miejsc w Polsce gdzie o normalnosc trudno...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl