PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › Re: Kobiety a zatrudnienie
    From: "Anna" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kobiety a zatrudnienie
    Date: Wed, 19 Mar 2003 16:39:52 +0100

    Użytkownik "Izabell" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam od jakiegoś czasu pracy w Poznaniu oraz okolicach. Wysłalam juz
    > kilkanaście ofert pracy i wyobraźcie sobie, że dostałam odpowiedź, że
    > niestety nie moge liczyć na zatrudnienie, bo jestem młoda mężatką i za
    > chwile pójdę na urlop macierzyński.

    No to przynajmniej dostałas odpowiedź, ja od jakiegos czasu nic nie
    dostałam.

    Szkoda tylko, że nikt nie zapytał
    > się czy moge mieć dzieci :( tylko z góry zostałam skreślona. Nie wiem
    > czy będę miała dzieci, nie wiem czy moge je mieć, ale tak nie można
    > postępować. Mam wziąźć rozwód, żeby dostać pracę???

    No widzisz taki to nasz kobiecy los i nie ma sie czemu dziwić, jesli gro
    dziewczyn rzeczywiscie ledwo znajdzie prace to zachodzi w ciażę, to po co
    pracodawcy przy naszych przepisach taka kula u nogi. O przepraszam przepisy
    nienajgorsze tylko pacany nie potrafią ich czytać. Izabell w kraju jest
    jedna wielka dziura beznadziei to po co zatrudniac potencjalne matki jak
    mozna zatrudnic takie co jeszcze o tym nie mysla i to na warunkach
    ciekawsztych ( np studenci - ulgi i takie tam.

    > To, że jestem kobietą nie powinno od razu mnie dyrkryminować. Powiem
    > jedno, że w tym kraju to już się żyć nie chce!!!!!!!!!!!

    To jest jawna dyskryminacja i przyjdzie nam sie gdzies przykuc i
    poprotestować. Nie ma się co mazac tylko sie nie dawać w końcu cos się
    znajdzie ( ja też mam taka nadzieje, że znajde) albo trzeba bedzie urządzić
    sobie mała emigrację, bo ja dzieci zamierzam miec i nikt nie ma prawa mi
    tego utrudniać od strony materialnej!!!!!! jestem ciekawa , kto wypracuje
    tym bencwałom emeryture jak dzieci jest coraz mniej. Pozdrawiam wszystkich
    bencwalowatych szefów, którzy tego nie rozumieja.

    Ania