PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › Re: Kobiety a zatrudnienie
  • Data: 2003-03-19 20:00:35
    Temat: Re: Kobiety a zatrudnienie
    Od: "Cleopatra" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    widzisz np ja jestem z wyksztalcenia ratownikiem medycznym i nie dostalam
    pracy tylko dlatego, ze jestem kobieta :)
    Kierownik pogotowia-kobieta w moim miescie powiedziala mi, ze ona
    najchetniej zwolnilaby wszystkie kobiet. I co mam sobie plec zmienic??
    Zaslaniaja sie przepisem dotyczacym pracy kobiet mowiacy, ze niewiasta nie
    moze dzwigac powyzej 50 kg :D A przepis jest smieszny i tyle-pielengniarkami
    nikt sie nie przejmuje a w pogotowiu to probem. Totalna paranoja bo na
    praktykach musialam sobie radzic sama a mialam pacjentow o roznistej wadze,
    a bywalo i tak, ze bylam tylko ja i kierowca o lichej postorze.
    Skonczylam szkole i coz bezrobocie pelna geba:D Nic nie daje , ze obsluge
    komputera i kasy fiskalnej umiem. Wyjechac z miasta narazie mi sie nie
    oplaca bo co to za interes zarobiona kase wywalic na wynajete mieszkanie lub
    pokuj.
    Coz postanowilam czekac jeszcze do konca roku a potem uciekam z tego kraju
    :(

    Zycze duzo szczescia w poszukiwaniu pracy:D

    --
    -=3893351=-
    -=[PsychoZ]Cleopatra=-