PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › Re: Kobiety a zatrudnienie
  • Data: 2003-03-20 10:37:52
    Temat: Re: Kobiety a zatrudnienie
    Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Quit" <q...@p...dowyciecia.onet.pl>
    > Opowiem Wam moje Panie jak to sie miewa u mnie w firmie, tak na
    pocieszenie.

    > Zatrudniamy w wiekszosci kobiety..... młode panny po szkole, mezatki
    starsze
    > i mlodsze, wdowy, rozwodki, panny z dziecmi
    > jednym slowem KOBIETY. Szefowie (mezczyzni) sa nastawieni na "ryzyko"
    jakie
    > niesie zatrudnianie kobiet.....ciaze, urlopy macierzynskie, wychowawcze,
    L-4
    > na dziecko, opieka nad dzieckim do lat 14tu, zatrudniamy mezczyzn do prac,
    > ktorych Panie wykonywac nie moga.....to jest u nas NORMALNE, nikt nie robi
    > afer, awantur, ani problemow z tego tytułu.
    > Nienawidze tylko 1 rzeczy: wsrod tych 200 kobiet, czasem znajdzie sie
    taka,
    > ktora "naduzywa" delikatnie mowiac swoich przywilejow. Pozostale moga byc
    > swietne, ale ta 1 sprawia, ze cisnienie mi sie podnosi na jakis czas (tez
    > jestem kobieta).

    Ok, wszystko da się przejść, moze własnie trzeba tylko tej poprostu
    naduzywającej wytłumaczyc , ze to nie ładnie. Skoro jest tam tak wiele
    kobiet to one w końcu maja coś do powiedzenia. Powiedzmy , ze brakuje w
    naszych firmach zainteresowania jaka sytuację domowa maja pracownicy. czasem
    mała pomoc ( nie koniecznie finansowa) powoduje, że człowiek wraca do normy
    i jest dalej dobrym pracownikiem. W POlsce panuje strach, ze jak się
    człowiek przyzna do słabości to go zaraz wyleja. ALE ZROZUMIEC TRZEBA ZE
    KTOŚ TE DZIECI RODZIĆ MUSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pozdrawiam

    Ania