PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › Re: Kobiety a zatrudnienie
  • Data: 2003-03-19 15:45:51
    Temat: Re: Kobiety a zatrudnienie
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Całkiem niedawno miałam rozmowę kwalifikacyjna przez telefon. Drugie pytanie
    jakie usłyszałam, niby typowe z rozmowy kwalifkacyjnej, "jak sobie pani
    siebie wyobraza za 5 lat?". Za chwile pan wyjasnił o co mu w tym pytaniu
    chodzi i wprost zapytał czy zamierzam miec dzieci w ciagu najblizszych lat,
    bo oni chca w kogos zainwestować, a Z KOBIETAMI NIGDY NIE WIADOMO!!!
    Już wiecej nie zadzwonił, pomimo, ze zapewniałam, ze maciezynstwo moze
    poczekac do trzydziestki ( jesli ktos zeczywiscie moze dac komus 100%
    gwarancje:)
    Nie jestem mezatka, wiec na pewno nie warto brac rozwodu:)
    i apel do pracodawców: wystrzegajcie sie kobiet w wieku rozrodczym, od 16-45
    roku zycia!!!

    p.s. chcielibyscie widziec mine mojego chłopka, gdy telefonicznie uzgadniałam
    z kims termin mojego maciezynstwa:)