PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › [ot]Re: Kobiety a zatrudnienie
  • Data: 2003-03-20 22:56:39
    Temat: [ot]Re: Kobiety a zatrudnienie
    Od: "JK" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2adfqd0b1.fsf@pierdol.ninka.net...
    > "db501" <d...@t...net> writes:
    > myslisz, ze to takie ekscytujace? naprawde?
    > no wiesz, zawsze mozesz pocwiczyc. co prawda przyjemnosc porodu cie
    > niewatpliwie ominie, ale mysle ze z reszta nie byloby wiekszego
    > problemu :)
    > da sie zrobic :)))
    Ot, ekspertka:
    Children: no children

    Profession (but not as a job):
    philosopher
    I jasna sprawa...Jeszcze nam brakuje na tym padole dorobionej filozofii do
    spraw kobiet i pracy...Pracy brakuje. Prawo jest złe, pracodawcy nie mają
    dobrej woli. Kobiety są bez pracy a faceci ją mają, orkę z urągającymi
    godności dochodami i notorycznym poniżeniem...Nie wiem, co gorsze- kobieta
    zawsze może powiedzieć do partnera "weź i zarób"...Choć tyle...Aż tyle.
    Wszystko wymieszane w tym kipiącym tyglu daje efekty, jakie mamy...Smutne,
    ot co, jak szary dzień.

    I jeszcze jedno, jeśli dzieci to ból, bałagan, zupki i kupki, dlaczego Wy,
    Kobiety, wciąż marzycie o następnej ciąży? Brakuje delikatnego pulsowania
    Życia pod sercem? Zatwardziałe feministki, kiedy szczerzycie kły we wrogich
    grymasach, pomyślcie, komu dane takie doznania.

    J.