PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy przestaje sie byc studentem?

  • 1. Data: 2003-09-27 21:09:24
    Temat: Kiedy przestaje sie byc studentem?
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Pracę mgr obroniłem w lipcu, dyplom odbiorę za parę dni, legitymację i
    np. książeczkę zdrowia studenta mam podstemplowaną do końca
    października.

    Czy studentem jestem do końca października? czy do chwili odebrania
    dyplomu?

    (chodzi o to, od którego miesiąca muszę płacić składki zus od umów
    zleceń)

    Dzięki za pomoc

    Robert

  • 2. Data: 2003-09-27 21:28:43
    Temat: Re: Kiedy przestaje sie byc studentem?
    Od: "-=Przemek=-" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> napisał w
    wiadomości

    > (chodzi o to, od którego miesiąca muszę płacić składki zus od umów
    > zleceń)

    wrzesien to ostatni miesiac :(

  • 3. Data: 2003-09-27 23:14:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    -=Przemek=- wrote:
    > wrzesien to ostatni miesiac :(

    taaa - a ja kupilem ostatni w moim zyciu studenckim ulgowy bilet miesieczny
    na komunikacje miejska...

  • 4. Data: 2003-09-28 07:37:22
    Od: "-=Przemek=-" <p...@g...pl>

    napisał w wiadomości

    > taaa - a ja kupilem ostatni w moim zyciu studenckim ulgowy bilet
    miesieczny
    > na komunikacje miejska...

    A z tym to inaczej - ja mam np. (i podejrzewam, ze kazdy student)
    legitymacje wazna do 30 pazdz.
    Ja koledze pisalem jak to wyglada z punktu widzenia ZUSu... natomiast jesli
    masz legitymacje, to i w pazdz. sobie pojezdzisz tez. Przynajmniej u mnie na
    uczelni jest tak, ze gdy oddam obiegowke i odbiore dyplom, musze oddac
    legitymacje i dlatego nie spiesze sie za bardzo :)

  • 5. Data: 2003-09-28 08:43:53
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Sun, 28 Sep 2003 09:37:22 +0200, gdy "-=Przemek=-"

    >Przynajmniej u mnie na
    >uczelni jest tak, ze gdy oddam obiegowke i odbiore dyplom, musze oddac
    >legitymacje i dlatego nie spiesze sie za bardzo :)

    no niby u mnie też, ale słyszałem, że w okolicach oddawania obiegówek
    mnożą się na potęgę zguby legitymacji :)

    do Amry:
    wiem że jesteśmy z tego samego rocznika i zgodnie z metryką kończysz V
    rok, ale przecież mgr zrobiłeś już dawno i od roku jesteś na
    doktoranckich? nadal więc mogłeś trzymać legitymacje studiów
    magisterskich??

    pzdr
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-28 20:05:10
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:
    > taaa - a ja kupilem ostatni w moim zyciu studenckim ulgowy bilet miesieczny
    > na komunikacje miejska...

    No i co? Płaczesz z tego powodu? A na pręgierzu piętnujesz co chwilę
    wszelki socjalizm. Moralność Kalego? :>

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10436 dzień życia, sprawność

  • 7. Data: 2003-09-28 21:23:25
    Od: "Rybka " <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > dyplomu?
    >
    > (chodzi o to, od którego miesiąca muszę płacić składki zus od umów

    Prawa studenckie koncza Ci sie wraz z obrona pracy. Stajesz sie magistrem a
    nie studentem. U mnie na uczelni trzeba oddawac legitymacje przy odbiorze
    dyplomu. Tracisz tym samym wszelkie ulgi studenckie. No chyba , ze uda Ci
    sie "zgubic" legitymacje. :-)
    Z ubezpieczeniem zdrowotnym jest inaczej. Masz je przez cztery miesiace od
    daty skonczenia studiow. Wyczytalam to ostatnio w "Rzeczpospolitej" - wiec
    wiarygodne zrodlo.
    Co do skladek to nie wiem....
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2003-09-28 21:48:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dariusz Jaworski wrote:
    > No i co? Płaczesz z tego powodu? A na pręgierzu piętnujesz co chwilę
    > wszelki socjalizm. Moralność Kalego? :>

    Ano placze, co zrobic. Jesli mieliby ciac wszystkie ulgi - bylby za! (tak
    jak bylem za zmniejszeniem ulg w PKP)

  • 9. Data: 2003-09-28 21:49:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert Drozd wrote:
> [...]
    > rok, ale przecież mgr zrobiłeś już dawno i od roku jesteś na
    > doktoranckich? nadal więc mogłeś trzymać legitymacje studiów

    Nigdy nie usmiechales sie ladnie w dziekanacie? Te sama uczelnie konczymy, a
    tak sie dziwnie pytasz :D
    Pan rektor stwierdzil, ze studia trwaja 10 semestrow, to tyle na dziennych
    studiowalem.

  • 10. Data: 2003-09-29 05:36:28
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Sun, 28 Sep 2003 23:49:42 +0200, gdy "Michał 'Amra'
    Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    >Nigdy nie usmiechales sie ladnie w dziekanacie? Te sama uczelnie konczymy, a
    >tak sie dziwnie pytasz :D

    Ty masz nazwisko na M, więc podpadasz pod sympatyczniejszą panią w
    Dziekanacie ;>

    Ta "moja" niestety odróżnia uśmiech od grymasu rozpaczy ;)

    pzdr
    r.