PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe z Telekomunikacji

  • 1. Data: 2003-09-27 15:06:29
    Temat: Studia podyplomowe z Telekomunikacji
    Od: <s...@g...pl>

    Skonczylem informatyke (ale takich to mozna liczyc na peczki ;) ) i obecnie
    sobie pracuje.
    Zastanawiam sie nad studiami podyplomowymi z Telekomunikacji.
    Czy warto ? Czy moze to zwiekszyc moja wartosc na rynku pracy ? Czy to tylko
    strata pieniedzy ?
    Jakie sa wasze opinie w tym zakresie (telekomunikacji i studiow
    podyplomowych
    w ogole) ?

    Scheat

  • 2. Data: 2003-09-28 18:02:11
    Temat: Re: Studia podyplomowe z Telekomunikacji
    Od: Longinus <L...@S...gazeta.pl>

    <s...@g...pl> wrote in news:bl498u$di0$1@inews.gazeta.pl:
> [...]
    > Zastanawiam sie nad studiami podyplomowymi z Telekomunikacji.
    > Czy warto ? Czy moze to zwiekszyc moja wartosc na rynku pracy ? Czy to

    Wiesz, to tylko moje skromne zdanie ale ja na Twym miejscu poszedl w kierunku
    ekonomii, zarzadzania lub prawa! (Zakladam, ze nie chcesz emigrowac.)

    Chyba, ze kochasz nauki scisle i myslisz o wyjezdzie np. do USA. To wtedy co
    innego...

    --
    Z uszanowaniem dla wszystkich:
    Longinus