PracaGrupypl.praca.dyskusje › KFC/Manchester

  • 1. Data: 2003-09-27 16:06:34
    Temat: KFC/Manchester
    Od: "Wanda Krall-Klimkiewicz" <w...@p...onet.pl>

    Poszukujemy młodych osób poniżej 30 roku życia, z dobryn angielskim, z
    niewielkim doświadczeniem w fast food, do pracy KFC pod Manchesterem, płaca
    4, 20 funta na godz. Sprawa pilna, proszę o szybkie przesyłanie zgłoszeń.

    Wanda Krall-Klimkiewicz
    Sales Representative Bydgoszcz
    International Training Centre
    www.intercen.pl
    w...@i...pl
    tel. +48 (52) 320 30 37
    kom. +48 (504) 32 79 68
    fax. +48 (52) 320 20 62

  • 2. Data: 2003-09-28 06:05:13
    Temat: Re: KFC/Manchester
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    Za 4 funty to ja ciebie zatrudnie do plewienia chwastow w moim topowym
    ogrodku. Poszukaj frajerow wsrod angoli.

  • 3. Data: 2003-09-28 19:14:23
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Za 4 funty to ja ciebie zatrudnie do plewienia chwastow w moim topowym
    > ogrodku. Poszukaj frajerow wsrod angoli.

    4,2 za godzine to ok 30 zeta - nie myle sie chyba?
    Czyli po 8 godzinach pracy masz 240 zeta.
    W tygodniu, liczac jeden dzien wolny, bedzie 201,6 funta co w miechu da
    806,4, czyli na nasze liczac funt po 6 zeta 4838,4 PLN. Staaary - gdzie ty
    masz ten ogrodek???
    Ja mam kumpli ktorzy tyraja za 3,5 zeta na godzine i ciesza sie ze maja
    robote na budowie albo w odlewni zeliwa.
    BTW - mojego kolesia panna pracuje w Londynie w pieciogwiazdkowym hotelu -
    dostaje 700 funciakow na reke i ok 300 napiwkow - napiwko ida jej na balety
    a pensja wystarczan spox na utrzymanie - jeszcze kolesiowi slala kase jak
    kupowal chawire. Ja tam mysle ze sie czepiasz - jak ktos nie ma tyry to to
    jest dobra oferta.
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2003-09-28 20:14:39
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik clockworkoi napisał:
> [...]
    > 806,4, czyli na nasze liczac funt po 6 zeta 4838,4 PLN. Staaary - gdzie ty

    jasne, a teraz porownaj sobie koszty zycia tam i tutaj
    Oplac mieszkanie, dojazdy do pracy, kup sobie zarcie i co Ci zostanie z
    tych 4838,4 PLN? 200 zl wszystkiego?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2003-09-28 20:55:24
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > jasne, a teraz porownaj sobie koszty zycia tam i tutaj
    > Oplac mieszkanie, dojazdy do pracy, kup sobie zarcie i co Ci zostanie z
    > tych 4838,4 PLN? 200 zl wszystkiego?

    Stary - a przeczytales co tam pisalem ponizej w poprzednim poscie o pannie
    kolesia? Zreszta jak sie nie ma roboty (bo nie oszukujmy sie, do KFC idzie
    sie jak juz sie jest pod murem) to sie bierze co jest. I jeszcze jedno - nie
    wierze ze Londyn (czy tam Manchester) jest az tak drozszy od Warszawy, zeby
    prawie 5000 zeta na miech nie starczylo - mi w Wawce starcza duzo mniej, a
    nie mam tu rodzinki i chate musze wynajac, szkole oplacic, zarciei jakas
    szmate czasem kupic - i jeszcze zostaje mi na browara.
    pozdr
    /p