PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy przestaje sie byc studentem?

  • 11. Data: 2003-09-29 09:38:58
    Temat: Re: Kiedy przestaje sie byc studentem?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:
    > Ano placze, co zrobic. Jesli mieliby ciac wszystkie ulgi - bylby za! (tak
    > jak bylem za zmniejszeniem ulg w PKP)

    Moralność Kalego. Mi ciąć nie. Wszystkim ciąć tak! To mi wtedy również.
    Znałem jednego UPR'owca zagorzałego, który mimo to mieszkał w akademiku
    (wtedy jeszcze nie było legalnej możliwości sprzedaży miejsc, mieszkał
    więc nielegalnie), który mówił że jakby nikt tak nie robił to i on
    również. No i jak się z takim podejściem ma w tym socrealu coś
    zmienić? :o

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10437 dzień życia, sprawność