PracaGrupypl.praca.dyskusjeKariera – słowo coraz mniej zrozumiałe... › Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
    Date: 23 Apr 2003 00:54:23 -0700

    a...@p...onet.pl writes:

    > Ludzie którzy przesiadują w mojej firmie od rana do wieczora to albo
    > pracoholicy, albo przypadki, którym się nie układa w domu. Jest też grupa

    no to chyba zle cos pozatrudniales...?

    > zadowolonych z życia protegowanych, którzy wymyślają genialne koncepcje, które
    > mszczą się okrutnie na ludziach pracy takich jak ja. Znam kilka firm w których
    > sytuacja wygląda podobnie.

    znow: cos nie bardzo sie pozatrudnialo...?

    > Gdybym miał źródło utrzymania też chętnie bym się zajął pasjonującą pracą dla
    > przyjemnosci.

    to dodatkowe zrodlo utrzymania moze byc rozne. to moze byc praca
    admina na uczelni panstwowej (wiele developerow jadra linuxa tak
    wlasnnie to robi), moze to byc praca w firmie prywatnej z
    zastrzezeniem kontraktu... moze to byc student na utrzymaniu rodziny
    (vide autorzy GIMPa) itd.

    > Pogląd, że ktoś kto oczekuje pieniędzy za pracę jest pasożytem jest mi znany i
    > ubolewam, że niektórzy tak do tego podchodzą.

    ja nie podchodze tak do tego. wynagrodzenie to jedno, a to, co i JAK
    sie robi w pracy, to drugie.
    placa to podstawa, ALE OPROCZ PLACY sa i inne kryteria.
    nie zaueazyles? one nie musza byc rozlaczne, one na ogol ida w parze.
    mamona to nie jest JEDYNY wyznacznik pracy.

    > Pracodawcy coraz częściej oczekują rezygnacji z prywatnego życia, ewentualnie
    > ograniczenie go do minimum. Nie wierzą że pracownik w ciągu 8 godzin może
    > efektywnie realizować swoje zadania.

    podaj przyklady.
    pracowalam 4 lata w usa, to sobie porownam, co i jak sie wymaga.
    tu dobrze placa, ale i wymagaja.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net