PracaGrupypl.praca.dyskusjeKariera – słowo coraz mniej zrozumiałe... › Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
  • Data: 2003-04-23 12:50:20
    Temat: Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
    Od: piotrr <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co piszesz jest wyjątkowo zakręcone. Źle jak wymieni pieniądze na
    > pierwszym miejscu i źle jak wymieni pieniądze w drugiej dziesiątce. To co
    > jest dobrze ? Z tego co piszesz wynika wyraźnie, takie pytania i odpowiedzi
    > są bez wartości. Raczej swiadczą o znajomości róznych poradników, a nie o
    > rzeczywistej przydatności kandydata do roboty.

    nie zrozumiałeś, może faktycznie zakręcone. nie jest źle jak człowiek
    mói o pieniądzach. a pytając o motywacje ja chcę się dowiedzieć co
    jeszcze nim kieruje. naprawdę są ludzie którzy pracują nie tylko dla
    pieniędzy i w dodatku to najbardziej pożądany typ pracownika. oczywiście
    są też tacy którzy tylko dla pieniędzy pracują dobrze ale trudno im to
    udowodnić na rozmowach kwalifikacyjnych. wychodzi dopiero w praniu czyli
    okresach próbnych. z moich doświadczeń (tylko raz się pomyliłem) wynika,
    że poznawanie motywacji człowieka jest bardzo ważne. on nie tylko musi
    być dobry merytorycznie ale też powinien pasować do reszty zespołu.
    wtedy wszystkim pracuje się miło i przyjemnie...
    lepiej tego już nie wytłumaczę, pewnie głąb ze mnie :)