PracaGrupypl.praca.dyskusjeKariera – słowo coraz mniej zrozumiałe... › Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
  • Data: 2003-04-24 14:20:15
    Temat: Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
    Od: piotrr <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    leszek wrote:

    > Szukanie ludzi, którzy nie pracują dla pieniędzy jest trochę bez sensu.

    "nie tylko dla pieniędzy" i wtedy ma to sens :)

    > Jak zakładasz, że wyszyscy w
    > firmie świetnie spędzają czas i miło i sympatycznie pracują, to nie wróżę ci
    > sukcesu.

    nie mówiłem nic o tym że nie trzeba ganiać a na rynku jakoś sobie
    radzimy, dziękuję :)

    > Jeśli sądzisz, że szukając ludzi, którym nie zależy tak strasznie na
    > pieniądzach, pozyskasz fachową i tanią siłe robocza, to jesteś strasznie
    > naiwny.

    a kto powiedział, że "tanią". jeżeli czyjąś motywacją do pracy są nie
    tylko pieniądze to jeszcze nie znaczy, że ma pracować za darmo - to po
    pierwsze. po drugie pośród różnych zalet które posiadam jakoś naiwności
    znaleźć nie mogę i w dodatku weryfikuję ten swój pogląd ciągle z
    praktyką.

    no a że nie jestem naiwny nie będę nawet próbował Cię przekonywać ;)

    pozdrawiam.