PracaGrupypl.praca.dyskusjeKariera – słowo coraz mniej zrozumiałe... › Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
  • Data: 2003-04-23 11:34:01
    Temat: Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    piotrr <p...@p...pl> napisał(a):

    > Czasami interesują też nie-sztampowe odpowiedzi. Zadaję czasem takie
    > sztampowe pytanie i zabawiam się robieniem statystyk na którym miejscu
    > wymieniane są pieniądze. Trafił mi się nawet kiedyś model któremu
    > pieniądze nie załapały się do pierwszej dziesiątki ;)

    To co piszesz jest wyjątkowo zakręcone. Źle jak wymieni pieniądze na
    pierwszym miejscu i źle jak wymieni pieniądze w drugiej dziesiątce. To co
    jest dobrze ? Z tego co piszesz wynika wyraźnie, takie pytania i odpowiedzi
    są bez wartości. Raczej swiadczą o znajomości róznych poradników, a nie o
    rzeczywistej przydatności kandydata do roboty.