PracaGrupypl.praca.dyskusjeKariera – słowo coraz mniej zrozumiałe... › Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
    Date: 22 Apr 2003 14:47:18 -0700

    a...@p...onet.pl writes:

    > &#8222;Jak planuje pan swoją ścieżkę kariery?&#8221; &#8211; takie pytanie padło
    podczas pewnej
    > rozmowy kw. jaką niedawno odbyłem. &#8222;Mniej pracować &#8211; więcej
    zarabiać&#8221; &#8211;
    > pomyślałem a następnie tłumaczyłem, że zależy mi na ciągłym podnoszeniu
    > kwalifikacji, rozwoju zawodowym, ble... ble.. ble... (co zasadniczo nie rozmija
    > się z prawdą ale też nie jest głównym powodem dla którego staram się o pracę).
    > Szczera, rzeczowa odpowiedź skreśliłaby mnie natychmiast z listy kandydatów na
    > stanowisko. DLACZEGO?
> [...]

    hm.. to znaczy ze nigdy nie pracowales z ludzmi dla ktorych to, co
    robia jest po prostu ciekawe, zajmujace i lubia to robic, czy wrecz to
    jest ich pasja.

    moj maz np. twierdzi ze gdyby przestali mu placic i tak robilby to co
    robi - i mam prawo mu wierzyc, bo robil to przez 4 lata za friko, dla
    przyjemnosci.

    poza tym jakbys nie zauwazyl, to wielu ludzi (moze niekoniecznie w
    twoim otoczeniu) pracuje nie tylko dla kasy. maja jakas etyke pracy,
    jesli juz cos robia, to robia to najlepiej jak umieja, staraja sie,
    podchodza uczciwie - a nie na zasadzie odsiedzenia swoich dupogodzin i
    pojscia do domu.

    i takich wlasnie poszukuja pracodawcy. czlowiek, ktory pracuje tylko i
    wylacznie dla pieniedzy jest na ogol kiepskim pracownikiem, jesli nie
    ma dodatkowej motywacji. nic mu sie nie bedze chcialo, nie bedzie sie
    wysilal.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net