PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    From: "Astucci" <A...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Date: Wed, 20 Nov 2002 12:07:41 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@212.244.254.218

    > Wyglada ze sie nie dogadamy - zwalilo mnie z nog twoje stwierdzenie ...
    > Nie masz rodziny o ktora musisz dbac? Mieszkania za ktore musisz placic?
    >
    > Z moich (co prawda niewielkich doswaidczen wynika jasno: Kodeks Pracy NIE
    > PRZESZKADA w efektywnym dzialaniu firmy. Jezeli jakis pracodawca twierdzi
    > inaczej to najzwyczajniej chce dymac ludzi - gdybu nie KP i podatki to
    wymyslil
    > by sobie inny pretekst.

    Nieważne czy masz rodzinę czy mieszkanie na utrzymaniu. Pieniędzy potrzebują
    wszyscy.
    A Kodeks Pracy jest do dupy dla pracodawców. Kiedyś jak pracowałem
    w dużej firmie, waliło mnie to czy mają pieniądze czy nie. Mi się należało
    tyle ile miałem w umowie i do widzenia.
    Dopiero teraz jak pracuję w małej firemce, widzę że wcale nie jest aż tak
    różowo.
    Jak masz do wyboru, albo iść na urlop bezpłatny i wsiąść tą samą kasę tylko
    nie na siebie, albo za dwa miesiące szukać pracy u kogoś innego ? to co byś
    wybrał ?
    Ja wolę pomóc swojemu pracodawcy nawet swoim kosztem, bo wiem że dzięki temu
    oboje zyskamy.