PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kacowe

  • 41. Data: 2010-08-19 15:44:06
    Temat: Re: Kacowe
    Od: "Mordzia" <m...@n...eu>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:i4j5a3$6tj$1@node1.news.atman.pl...
    W dniu 2010-08-19 10:25, z pisze:
    > Tylko że to ja złożyłem wypowiedzenie więc to odpada
    > Rozumiem że to o te dni na poszukiwanie pracy

    > Też Ci się należą te 2 dni na szukanie pracy.

    Bzdurzysz.

  • 42. Data: 2010-08-19 15:54:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4jikl$fiu$2@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > Podałem tylko skrajny przykład (choć kto wie czy taki znowu skrajny?
    > niezbadane są archiwa MOPSów). Z pewnością sam znasz wiele przykładów
    > "samotnych matek" z kwalifikacjami zawodowymi umożliwiającymi uzyskanie
    > wynagrodzenia na poziomie co najwyżej 1/2 sumy zasiłków wypłacanych tymże
    > z naszej, wspólnej kasy.
    Uczciwie mówiąc moje osobiste zdanie jest takie, że uprawnienia pracownicze
    związane z rodzicielstwem są w polskim prawie pracy monstrualnie,
    nonsensownie rozdęte. Zresztą nie tylko w prawie pracy - przykładem choćby
    becikowe!
    A OPS-y w obecnej postaci to marnowanie kasy.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2010-08-19 16:03:52
    Od: "Mordzia" <m...@n...eu>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Uczciwie mówiąc moje osobiste zdanie jest takie, że uprawnienia
    > pracownicze związane z rodzicielstwem są w polskim prawie pracy
    > monstrualnie, nonsensownie rozdęte.

    Poważnie? A jakie konkretnie "nonsensowne rozdęcia" masz na myśli?

  • 44. Data: 2010-08-19 16:11:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4jkkm$4k5$1@news.onet.pl Mordzia
    <m...@n...eu> pisze:

    > Poważnie?
    Nie, dla jaj.

    > A jakie konkretnie "nonsensowne rozdęcia" masz na myśli?
    Nie chce mi się pisać elaboratu.
    Weź sobie poczytaj KP Dział 8 (od art. 176). Natępnie przywoływane tam
    rozporządzenia. I będziesz wiedział.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2010-08-19 16:13:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4jj9i$191$1@news.onet.pl Mordzia
    <m...@n...eu> pisze:

    > Trudno powiedzieć
    Jak komu...

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2010-08-19 16:29:06
    Od: z <z...@g...pl>

    Mordzia pisze:

    > A 2 dni opieki nad dzieckiem już wykorzystałeś? Nie musi być chore. Tutaj
    > nie ma prawa Ci odmówić.

    Pisałem oświadczenie że to wykorzystuje żona w swoje pracy.

  • 47. Data: 2010-08-19 17:50:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 15:30, z pisze:

    > Prosiłem. Tylko tyle mogę w tej kwestii.

    To bierz te 2 dni na szukanie pracy, a potem zwolnienie lekarskie i się
    nie cackaj.

    --
    animka

  • 48. Data: 2010-08-19 17:53:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 15:48, Yakhub pisze:

    > Fax to całkiem niezły pomysł. Najlepiej wysłany z poczty, to będziesz miał
    > potwierdzenie wysłania.

    Nie wszystkie firmy honorują faxy.
    Najlepiej złożyć pismo i mieć pokwitowanie. Potem czekać na decyzję czy
    ten urlop wypoczynkowy przyznany czy nie. A najlepiej to zapytać
    bezpośrednio normalnego szefa i dopiero później złożyć podanie o urlop.

    --
    animka

  • 49. Data: 2010-08-19 17:56:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 17:44, Mordzia pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bzdurzysz.

    Ty bzdurzysz. Poczytaj kodeks pracy może.

    --
    animka

  • 50. Data: 2010-08-19 17:58:01
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 18:29, z pisze:

    > Pisałem oświadczenie że to wykorzystuje żona w swoje pracy.

    Mogłeś o tym od razu tu napisać.

    --
    animka