PracaGrupypl.praca.dyskusje › warszawka...

  • 1. Data: 2010-08-12 17:54:40
    Temat: warszawka...
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chodzą takie słuchy, że pracownicy policji w warszawie dostali na święto
    policji po 8 tyś. premii... ciekawa sprawa, bo "pozostali" nie dostali w
    ogóle... no i te oszczędności...

    jeśli Ktoś ma PEWNE informację na interesujący mnie temat to będę
    zobowiązany za podzielenie się.

  • 2. Data: 2010-08-13 06:49:41
    Temat: Re: warszawka...
    Od: Monia Sonia <m...@g...pl>

    W dniu 8/12/2010 10:54 AM, identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > ogóle... no i te oszczędności...
    >
    > jeśli Ktoś ma PEWNE informację na interesujący mnie temat to będę

    szczerze watpie... plotka pisowska

  • 3. Data: 2010-08-23 19:39:13
    Od: " Łukasz" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Potwierdzam, dokładnie 7860zł brutto. Jest to w ramach nagrody od pani
    prezydent warszawy.