PracaGrupypl.praca.dyskusje › seksualny problem w robocie

  • 1. Data: 2010-08-13 07:06:11
    Temat: seksualny problem w robocie
    Od: Monia Sonia <m...@g...pl>

    Z tego co widze to koles ma naprawde problem.

    http://tomku.forum-polska.com/zdrada-w-robocie-probl
    em

    ja miewam troszke inne problemy ;)

  • 2. Data: 2010-08-13 13:27:38
    Temat: Re: seksualny problem w robocie
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 13.08.2010 09:06, Monia Sonia pisze:
    > Z tego co widze to koles ma naprawde problem.
    >
    > http://tomku.forum-polska.com/zdrada-w-robocie-probl
    em

    > ja miewam troszke inne problemy ;)

    Niezłe:)
    Zależnie od tego czy ta babka i szef to są wolni strzelcy, czy mają
    rodzinki, oraz od tego czy koleś ma trochę odwagi, to pewnie to
    wymówienie dało się na podwyżkę, czy dobrą premię zamienić:)
    Swoją drogą szukać innej roboty, bo atmosfera się pewnie zjebała
    kompletnie i śmierdzieć będzie już zawsze.