PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kacowe

  • 31. Data: 2010-08-19 14:29:40
    Temat: Re: Kacowe
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-19 16:01, Jotte pisze:

    > Skąd takie wrażenie nie zdradzasz jednak.

    Skąd? Z obserwacji świata wokół :(

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 32. Data: 2010-08-19 14:31:22
    Od: z <z...@g...pl>

    Jotte pisze:

    > Zadzwoń do kadr, sekretariatu jeśli jest, poinformuj nagrywając rozmowę
    > (podając datę i godzinę rozmowy, potem weź billing) i zakończ połaczenie
    > nie dopuszczając do dyskusji.
    > Jeśli masz dobrego, godnego zaufania kumpla to zrób dwa egzemplarze
    > pisma zawiadamiającego, niech zaniesie sekretarce z potwierdzeniem na
    > kopii. Jeżeli nie masz kumpli załatw to kurierem.
    > Wymyśl coś, dobrze radzę.

    Takie interpretacje wyglądają jak wycofywanie się przez "organy" państwa
    z przepisu który nieopatrznie to państwo wprowadziło. Głupie to.
    Krótko mówiąc w moim przypadku ZAWSZE będą występować szczególne
    okoliczności bo nikt w firmie mnie nie potrafi zastąpić (jednoosobowe
    stanowisko) Pracodawca nawet nie poczynił kroków aby pracownika na moje
    miejsce znaleźć i pewnie będą problemy z przekazywaniem obowiązków.
    Co z tego jak wyślę kurierem jak (wg tych interpretacji) i tak muszę
    mieć zgodę pracodawcy. Strasznie to naciągane.

    Śmiem twierdzić że zamysł ustawodawcy był inny. Może głupi ale był inny.

  • 33. Data: 2010-08-19 14:33:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4jf4n$5od$1@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > Skąd? Z obserwacji świata wokół :(
    Musisz więc dłużej i uważniej poobserwować oraz postarać się zachować
    obiektywizm.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2010-08-19 14:43:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4jf80$65l$1@inews.gazeta.pl z <z...@g...pl>
    pisze:

    > Takie interpretacje wyglądają jak wycofywanie się przez "organy" państwa z
    > przepisu który nieopatrznie to państwo wprowadziło. Głupie to.
    Witaj w świecie dorosłych.
    A może ty wierzysz jeszcze w niezawisłość sądów (w tym SN), na które żadnego
    wpływu nie ma lobby pracodawców?

> [...]
    > stanowisko) Pracodawca nawet nie poczynił kroków aby pracownika na moje
    > miejsce znaleźć i pewnie będą problemy z przekazywaniem obowiązków.
    To wszystko nie twoje zmartwienie.

    > Co z tego jak wyślę kurierem jak (wg tych interpretacji) i tak muszę mieć
    > zgodę pracodawcy. Strasznie to naciągane.
    Zgoda jest domniemana, a wręcz obowiązkowa, bo tak nakazuje KP (powiadamiasz
    pracodawcę). Ty masz mu uniemożliwić skuteczny sprzeciw.

    > Śmiem twierdzić że zamysł ustawodawcy był inny. Może głupi ale był inny.
    Zamysł był dobry i jasny.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-08-19 14:57:52
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-19 16:33, Jotte pisze:

    > Musisz więc dłużej i uważniej poobserwować oraz postarać się zachować
    > obiektywizm.

    Przy okazji tej ostatniej awantury z Cyganami gdzieś tam w Małopolsce
    podano że ta rodzina brała w sumie OIDP jakieś 5000 zł w formie
    rozmaitych zasiłków. Pracować nie pracowali, bo i po co? I jak w tym
    kraju ma być dobrze, kiedy nierobom wypłaca się kwoty o których masa
    normalnych, uczciwie pracujących ludzi może co najwyżej pomarzyć?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 36. Data: 2010-08-19 14:59:37
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    On 19.08.2010 16:57, Mich@l wrote:

> [...]
    > kraju ma być dobrze, kiedy nierobom wypłaca się kwoty o których masa
    > normalnych, uczciwie pracujących ludzi może co najwyżej pomarzyć?

    Dasz jakiegoś URLa?

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

    --
    TV: "Gruchała jest taka, że cieszy się z każdego pchnięcia."
    NP: Led Zeppelin - The Song Remains The Same

  • 37. Data: 2010-08-19 15:00:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i4jgpj$b4o$1@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

> [...]
    > dobrze, kiedy nierobom wypłaca się kwoty o których masa normalnych,
    > uczciwie pracujących ludzi może co najwyżej pomarzyć?

    Nie znam sprawy, nie mogę komentować.
    Tak czy inaczej incydent nie tworzy normy ogólnej.

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2010-08-19 15:26:10
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-19 16:59, Piotr Hosowicz pisze:

    > Dasz jakiegoś URLa?

    W telewizorze mówili. Chyba na tefałenie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 39. Data: 2010-08-19 15:29:22
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-19 17:00, Jotte pisze:

    > Tak czy inaczej incydent nie tworzy normy ogólnej.

    Podałem tylko skrajny przykład (choć kto wie czy taki znowu skrajny?
    niezbadane są archiwa MOPSów). Z pewnością sam znasz wiele przykładów
    "samotnych matek" z kwalifikacjami zawodowymi umożliwiającymi uzyskanie
    wynagrodzenia na poziomie co najwyżej 1/2 sumy zasiłków wypłacanych
    tymże z naszej, wspólnej kasy.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 40. Data: 2010-08-19 15:40:51
    Od: "Mordzia" <m...@n...eu>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PS.2. Jak to jest? Mogę te 4 dni wykorzystać ciurkiem czy nie?

    Trudno powiedzieć, czy można ciurkiem.
    A 2 dni opieki nad dzieckiem już wykorzystałeś? Nie musi być chore. Tutaj
    nie ma prawa Ci odmówić.