PracaGrupypl.praca.dyskusje › KURS - POZYCJONOWANIE STRON W WYSZUKIWARKACH.

  • 1. Data: 2003-06-17 14:08:08
    Temat: KURS - POZYCJONOWANIE STRON W WYSZUKIWARKACH.
    Od: p...@w...net.pl

    Mam do zaoferowania wspaniały kurs dot. pozycjonowania stron w wyszukiwarkach,
    którego autorem jest p. Michał Rybicki. Dzięki wiedzy, którą daje ten kurs
    zostało wypozycjonowanych już wiele serwisów, których oglądalnośc sięga nawet
    ponad 10tys. wejść dziennie. Normlanie ten kurs kosztuje 40zł, ja mogę go wam
    sprzedać za 10zł. W celu uzyskania szczegółów, oraz omówienia sposobu
    płatności, proszę pisać na mój e-mail tj. p...@w...net.pl. Sam kurs
    przesyłam mailem (zajmuje, niewiele), ewentualnie pocztą, w wersjii
    wydrukowanej.

    Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do zakupu.

  • 2. Data: 2003-06-17 19:12:44
    Temat: Re: KURS - POZYCJONOWANIE STRON W WYSZUKIWARKACH.
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    p...@w...net.pl napisał:

> [...]
    > płatności, proszę pisać na mój e-mail tj. p...@w...net.pl. Sam kurs
    > przesyłam mailem (zajmuje, niewiele), ewentualnie pocztą, w wersjii

    Pomijając zdanie Pana Rybickiego na ten temat, popełniłeś gruby błąd
    pisząc zajmuje niewiele. Jeżeli ktoś myśli, to powinien dojść do
    szybkiego wniosku, że da się to ściągnąć z netu [w innej formie, innego
    autora, nawet jako FAQ]. Oj - musisz się jeszcze dużo nauczyć od
    naciagaczy. ;)

    Flyer

  • 3. Data: 2003-06-18 10:03:18
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    Użytkownik <p...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    > Mam do zaoferowania wspaniały kurs dot. pozycjonowania stron w
    wyszukiwarkach,
    > którego autorem jest p. Michał Rybicki. --

    Googlujesz i znajdujesz wszystkie informacje na ten temat w necie - i to
    szybko!!!

    Pozdrawiam

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz