PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak nie zostać wyrzuconym z pracy?!!!

  • 1. Data: 2003-06-17 14:44:37
    Temat: Jak nie zostać wyrzuconym z pracy?!!!
    Od: "Kadry Logos" <l...@i...pl>

    Czy macie pomysły, jakieś sprawdzone zachowania, triki,
    itp, cokolwiek, co pomogłoby mi utrzymac się w pracy!
    Rozumiem, że brzmi to dramatycznie, ale pracuję w bankowości,
    gdzie ciagle są redukcje i po prostu zwyczajnie szukam wskazówek.
    Mam 34 lata i jestem nie tylko pod presją przełożonych, którzy
    chcą wyników, ale młodsi pracownicy sa coraz bardziej agresywni
    w walce o awans i uznanie.
    A więc poradzcie, co robić, żeby ominęła mnie redukcja!!!!

  • 2. Data: 2003-06-17 15:08:49
    Temat: Re: Jak nie zostać wyrzuconym z pracy?!!!
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > A więc poradzcie, co robić, żeby ominęła mnie redukcja!!!!

    Ciaza... :) Chyba ze jestes facetem...

    Konrad

  • 3. Data: 2003-06-17 15:49:23
    Od: "Monique" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bcnatq$9cd$1@hermes.e-wro.net...
    > Ciaza... :) Chyba ze jestes facetem...

    Ale ten pomysł ma krótkie nogi - mogą zwolnić zaraz po macierzyńskim...

    Pozdr.
    Monika

  • 4. Data: 2003-06-17 16:23:06
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Monique" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale ten pomysł ma krótkie nogi - mogą zwolnić zaraz po macierzyńskim...

    no to po urodzeniu pierwszego zaraz druga ciaza

  • 5. Data: 2003-06-17 18:06:47
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    PRACUJ PRACUJ PRACUJ

  • 6. Data: 2003-06-17 18:58:00
    Od: "makes" <b...@o...pl>

    ja znalazłem sobie drugie źródło dochodu które pozwoliło mi podnieść głowę
    do góry - moi szefowie wiedzą że zarabiam dodatkowo jakies drobniaki a tym
    samym jestem bardzie niezależny....
    Żadnego kombinowania - trzeba się cenić - jak siedzisz i nic nie robisz to
    polecisz - ktoś to zauważy. Jak jesteś dobry w tym co robisz - to o tym
    powiedz ..

    makes

  • 7. Data: 2003-06-17 19:11:58
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > A więc poradzcie, co robić, żeby ominęła mnie redukcja!!!!

    Byc bardziej agresywnym niz mlodsi koledzy i bardziej
    efektywnym niz cala reszta.

    Do tego odrobina sciemniania (czyli robienie wrazenia ze jest
    sie niezastapionym) i bedzie OK.

    p.s. Podpisuj posty.

    FX

  • 8. Data: 2003-06-17 19:55:16
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    > no to po urodzeniu pierwszego zaraz druga ciaza

    i tak w kolo Macieju... do emerytury ;-)))

    Kwik

  • 9. Data: 2003-06-17 20:14:44
    Od: jw <d...@w...poczta.fm>

    > A więc poradzcie, co robić, żeby ominęła mnie redukcja!!!!

    udawaj że nie zależy ci na pracy,oni zwalniają tylko tych
    zdesperowanych,gdy zobaczą że olewasz pracę to zgłupieją bo w ich
    procesach myślowych nie było takiego scenariusza

  • 10. Data: 2003-06-17 21:41:26
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

> [...]
    > w walce o awans i uznanie.
    > A więc poradzcie, co robić, żeby ominęła mnie redukcja!!!!

    może zapisz się na jakiś kurs, np. językowy aby pokazać, że stale chcesz
    podnosić kwalifikacje. Może jakieś studia podyplomowe.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia