PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kredyt argentyński

  • 1. Data: 2003-06-17 13:53:37
    Temat: Kredyt argentyński
    Od: v...@o...pl

    Mam możliwość podjęcia pracy w firmie oferującej kredyty w systemie
    argentyńskim, nie mam wyboru bo jestem w sytuacji pod bramkowej. Mam prośbę
    czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się w takich firmach pracuje, będę wdzięczna
    za jakakolwiek informację.

  • 2. Data: 2003-06-17 14:32:32
    Temat: Re: Kredyt argentyński
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl>

    v...@o...pl wrote:

> [...]
    > prośbę czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się w takich firmach
    > pracuje, będę wdzięczna za jakakolwiek informację.
    Jak sie pracuje nie wiem, choc po ostatnich nagonkach w TV pewnie
    ciezko.
    Przygotuj sie na schowanie sumienia i uczciwosci gleboko do kieszeni.
    W tej pracy moga (powtarzam moga) przeszkadzac. Ale jezeli nie masz
    wyjscia, to bierz ta robote, przynajmniej dopuki nie znajdziesz
    innej. Badz przygotowana na male pranko muzgu jakie wystepuje w wielu
    firmach finansowych.
    Jak juz tam bedziesz pracowac, prosze napisz jak jest. Moze w tym co
    napisalem sie myle..

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl

  • 3. Data: 2003-06-18 07:23:27
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    hej
    praca polega na wciskaniu ludziom kitu, w dodatku prawie nic nie zarobisz.
    ja bym nie mial sumienia.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-06-20 10:21:12
    Od: j...@a...pl

> [...]
    > Przygotuj sie na schowanie sumienia i uczciwosci gleboko do kieszeni.
    > W tej pracy moga (powtarzam moga) przeszkadzac.

    To niestety może się zgadzać.
    Nie możesz pokazać rozmówcom, że się wahasz i masz jakieś własne uprzedzenia.

> [...]
    > firmach finansowych.
    > Jak juz tam bedziesz pracowac, prosze napisz jak jest. Moze w tym co

    Bardzo możliwe, że to co nam się zdaje może być błędne.
    Znając sytuację na rynku pracy możesz spróbować. Może się okazać, że to jest
    właśnie to.
    Jeśli nie - nic straconego - nowe doświadczenie do CV a może w międzyczasie
    znajdziesz coś lepszego.

    Justi