PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prewent - co to za stanowisko?

  • 1. Data: 2003-06-17 13:37:56
    Temat: Prewent - co to za stanowisko?
    Od: marcolphus <m...@s...fr.pl>

    Chciałem spytać czym się zajmuje Prewent w Dziale Prewencji z banku??
    --
    == gry dodawane do czasopism ================= http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= complete fluke discography ==

  • 2. Data: 2003-06-17 16:48:44
    Temat: Re: Prewent - co to za stanowisko?
    Od: r...@r...pl

    marcolphus <m...@s...fr.pl> wrote:
    > Chcia?em spyta? czym si? zajmuje Prewent w Dziale Prewencji z banku??

    Zajmuje sie prewencja, czyli zapobieganiem udzielania watpliwych kredytow.

    Jak moze wiesz zeby uzyskac wysoki kredyt sklada sie papiery,
    a potem czeka. Wtedy, kiedy klient czeka na decyzje dziala prewencja.
    Jak?
    Np. dzwonia do zakladu pracy spytac czy zarabia tyle, ile jest na
    zaswidczeniu o zarobkach i czy ma umowe na czas nieokreslony.
    Jada obejrzec miejsce zamieszkania (chocby z zewnatrz - czy to nie jest
    jakas melina)

    Jesli to kredyty dla firm, to jeszcze smieszniej - sprawdzaja w wywiadowni
    czy gdzies zeby sie czegos dowiedziec o kondycji firmy., sprawdzaja
    w sadzie jaka ma historie Sp. z o.o. albo SA, w USK/ZUS czy nie ma zaleglosci
    i gdzie tylko sie da.

    Czesto to sa byli (mi/po)licjanci, ktorzy maja wciaz kontakty
    na komendzie i w polswiatku i sprawdzaja ,,wlasnymi kanalami'' osoby/firmy.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 3. Data: 2003-06-17 17:58:10
    Od: marcolphus <m...@s...fr.pl>

    > Zajmuje sie prewencja, czyli zapobieganiem udzielania watpliwych kredytow.

    To ciekawe: dlaczego na to stanowisko wymagane jest doświadczenie w
    sprzedaży??? Chodzi o kontakty z klientami???

  • 4. Data: 2003-06-17 18:02:32
    Od: r...@r...pl

    marcolphus <m...@s...fr.pl> wrote:

    > To ciekawe: dlaczego na to stanowisko wymagane jest do?wiadczenie w
    > sprzeda?y??? Chodzi o kontakty z klientami???

    nie mam pojecia.
    moze w tym konkretnym banku prewent robi co innego.
    a moze wynika to z tego, ze jego praca ma byc takim jakby telemarketingiem ;-)
    trzeba umiec wyciagnac dane z delikwenta (ksiegowej) na temat kredytobiorcy...
    a moze prewent przy okazji pytania o zaswiadczenie o zarobkach bedzie
    sprzedawal karty kredytowe :-))))

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 5. Data: 2003-06-17 18:30:26
    Od: marcolphus <m...@s...fr.pl>

> [...]
    > a moze prewent przy okazji pytania o zaswiadczenie o zarobkach bedzie

    Wlasnie dostalem maila z zaproszeniem na rozmowe, ale nie do banku, tylko
    do firmy udzielajacej kredytow (nie-bankowej)... Rozni sie to czyms o tego
    w banku??

  • 6. Data: 2003-06-17 21:05:55
    Od: r...@r...pl

    > Wlasnie dostalem maila z zaproszeniem na rozmowe, ale nie do banku, tylko
    > do firmy udzielajacej kredytow (nie-bankowej)... Rozni sie to czyms o tego
    > w banku??

    dla pracownika typu prewent - poza prestizem (satysfakcja z pracy w banku)
    - nie.
    Choc niektore firmy (te lepsze) sa lepiej postrzegne niz byle jakie
    banki.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 7. Data: 2003-06-17 21:24:24
    Od: marcolphus <m...@s...fr.pl>

    > dla pracownika typu prewent - poza prestizem (satysfakcja z pracy w banku)
    > - nie.
    > Choc niektore firmy (te lepsze) sa lepiej postrzegne niz byle jakie
    > banki.

    Coz, zobaczymy. Dzieki za info!!!