PracaGrupypl.praca.dyskusjeKURS - POZYCJONOWANIE STRON W WYSZUKIWARKACH. › KURS - POZYCJONOWANIE STRON W WYSZUKIWARKACH.
    From: p...@w...net.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: KURS - POZYCJONOWANIE STRON W WYSZUKIWARKACH.
    Date: 17 Jun 2003 16:08:08 +0200

    Mam do zaoferowania wspaniały kurs dot. pozycjonowania stron w wyszukiwarkach,
    którego autorem jest p. Michał Rybicki. Dzięki wiedzy, którą daje ten kurs
    zostało wypozycjonowanych już wiele serwisów, których oglądalnośc sięga nawet
    ponad 10tys. wejść dziennie. Normlanie ten kurs kosztuje 40zł, ja mogę go wam
    sprzedać za 10zł. W celu uzyskania szczegółów, oraz omówienia sposobu
    płatności, proszę pisać na mój e-mail tj. p...@w...net.pl. Sam kurs
    przesyłam mailem (zajmuje, niewiele), ewentualnie pocztą, w wersjii
    wydrukowanej.

    Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do zakupu.