PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeszcze pytanko o umowe zlecenie

  • 1. Data: 2005-03-18 15:14:26
    Temat: Jeszcze pytanko o umowe zlecenie
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    Witaj !

    Kolezanka prosila mnie zebym zapytala sie na grupie o pewna kwestie
    zwiazana z umowa-zleceniem.

    W umowie zleceniu ma wypisane miejsce pracy jako siedzibe firmy
    i pelny wymiar godzin...

    Jako ze kolezanka dojezdza do siedziby firmy jakies 70 km w jedna
    strone to mam pytanie w zwiazku z tymi dojazdami..

    Czy w umowie-zleceniu istnieje takie cos jak koszty uzyskania
    przychodu?
    Jesli tak to jak sie to liczy, kto to wylicza? wiem ze przy umowie o
    prace zaznacza sie ze osoba dojezdza i wtey te koszty sa wyzsze...

    jak to jest w przypadku umowy-zlecenia?

    W imieniu kolezanki serdecznie dziekuje za informacje.

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka

  • 2. Data: 2005-03-18 18:19:32
    Temat: Re: Jeszcze pytanko o umowe zlecenie
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego slonecznego/deszczowego dnia Jagodka <j...@g...pl>
    wystukal[a]:
    > Jako ze kolezanka dojezdza do siedziby firmy jakies 70 km w jedna
    > strone to mam pytanie w zwiazku z tymi dojazdami..
    > Czy w umowie-zleceniu istnieje takie cos jak koszty uzyskania
    > przychodu?

    Sa zryczaltowane i wynosza 20% dochodu.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraznia jest wazniejsza od wiedzy #

  • 3. Data: 2005-03-19 16:11:05
    Temat: Re[2]: Jeszcze pytanko o umowe zlecenie
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    N> Sa zryczaltowane i wynosza 20% dochodu.

    To jak sie to wylicza?
    To jest podatek?
    ???

    Bo teraz to juz nic nie wiem :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 4. Data: 2005-03-20 12:27:15
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Jagodka, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > To jak sie to wylicza?
    > To jest podatek?
    > ???

    Od dochodu brutto odejmujesz 20%kosztów. Od otrzymanej sumy 19% podatku,
    dodajesz koszty i otrzymujesz kwotę netto.

    > Bo teraz to juz nic nie wiem :)

    Ciesz się, że Ci składki wszelkie odpadają! :D

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)