PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy

  • 1. Data: 2005-03-18 14:35:11
    Temat: swiadectwo pracy
    Od: c...@w...pl (Marcin W)

    Witam,

    Pracowalem w firmie na umowe zlecenie. Chcialbym poprosic firme o dokument w ktorym
    bedzie zawarty okres pracy, zakres obowiazkow. Jak taki dokument powienien wygladac.
    Moze cos w stylu swiadectwa pracy z pominieciem nietorych informacji (urlopy).

    Pozdrawiam,
    chayenne

    Znasz przepis na udane święta? Zajrzyj na Wielkanoc.wp.pl
    Kliknij i wygraj urządzenia kuchenne Moulinex
    http://klik.wp.pl/?adr=www.wielkanoc.wp.pl&sid=338

  • 2. Data: 2005-03-18 14:51:56
    Temat: Re: swiadectwo pracy
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 18 Mar 2005 15:35:11 +0100, Marcin W <c...@w...pl> napisał:

> [...]
    > taki dokument powienien wygladac. Moze cos w stylu swiadectwa pracy z
    > pominieciem nietorych informacji (urlopy).

    Popros o pisemna opinie - prawdopodobnie po akceptacji zarysu bedziesz
    musial sam ja sobie przygotowac i dac do podpisu

  • 3. Data: 2005-03-18 19:50:09
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Marcin W napisał(a):

    > Pracowalem w firmie na umowe zlecenie. Chcialbym poprosic firme
    > o dokument w ktorym bedzie zawarty okres pracy, zakres obowiazkow.
    > pracy z pominieciem nietorych informacji (urlopy).

    A Toja umowa zlecenie nie byla pisemna? Jesli byla to juz masz
    "dokument w ktorym bedzie zawarty okres pracy, zakres obowiazkow".

    Robert

  • 4. Data: 2005-03-19 10:51:53
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Robert Sander wrote:

    > A Toja umowa zlecenie nie byla pisemna? Jesli byla to juz masz
    > "dokument w ktorym bedzie zawarty okres pracy, zakres obowiazkow".

    na umowie-zleceniu nie ma przypadkiem takich niepozadanych
    danych, jak np.: stawka za wykonanie zlecenia??

    adas;

  • 5. Data: 2005-03-19 14:00:21
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    adasiek napisał(a):

    > na umowie-zleceniu nie ma przypadkiem takich niepozadanych
    > danych, jak np.: stawka za wykonanie zlecenia??

    Mozna zaslonic jeden punkt umowy i zrobic ksero - o ile zleceniobiorca
    krepuje sie pokazac za jaka stawke pracowal.

    Robert

  • 6. Data: 2005-03-21 19:52:30
    Od: c...@w...pl (Marcin Walasek)

    > na umowie-zleceniu nie ma przypadkiem takich niepozadanych
    > danych, jak np.: stawka za wykonanie zlecenia??
    >
    > adas;

    Byly ale po okresie kilu miesiecy mialem rozszrzony zakres obowiazkow i nie
    byla podpisywana nowa umowa.

    Marcin