PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    Date: Sun, 26 Dec 2004 17:07:03 +0100

    Użytkownik "lenBezPracy" <l...@s...w.do.mu> napisał w wiadomości
    news:cqmm9l$g1k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Immona" <c...@W...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:cpnbe4$4ki$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Kolejna zarozumiala baba, kto by cie przyjal do tego marketu, jezeli nie
    > bylabys studentka? nikt!
    > tam pracuja sami studenci na umowe zlecenia, wiec nie wciskaj bzdur.

    Daloby sie to odmienne zdanie wyrazic bardziej kulturalnie, hm?

    Bywajac czesto w supermarketach widuje tam wielu pracownikow - np. na
    kasach - ktorych wiek w oczywisty sposob wyklucza bycie studentem, wiec nie
    jest tak, jak mowisz.

    Dodatkowo, praca dostepna zawsze w obfitosci i "na zaraz" jest
    przedstawicielstwo handlowe, czyli akwizycja. Bez doswiadczenia i sukcesow
    nie przyjma Cie tam, gdzie daja dobra pensje podstawowa i pakiet swiadczen,
    ale firm szukajacych kogos, kto za prowizje by sprzedawal ich produkty jest
    na peczki i wiele z nich pozwala kazdemu sprobowac - oczywiscie nie w ramach
    umowy o prace, tylko zlecenia, a umowa na wyplate pieniedzy za klienta jest
    podpisywana po znalezieniu tego klienta. Lecz mowimy o nie siedzeniu w
    domu - no wiec w jakimkolwiek miescie sredniej wielkosci znalezienie
    _jakiejkolwiek_ pracy jest latwe, trudno jest znalezc prace dobra. Jeśli
    ktos szczerze chce "cokolwiek robic" i nie nudzic sie w domu, nie ma z tym
    problemow.

    I.