PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
  • Data: 2004-12-27 17:52:46
    Temat: Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona w news:cqnduc$qdn$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > A motam, bo dzis siedze na newsach w celu odmozdzenia sie
    > po meczacych imprezach rodzinnych i rzeczywiscie nie jestem
    > w formie.

    Ciśnienie też pewnie nie najlepsze było. Ja również dzisiaj jakoś nie bardzo
    kontaktuję :-)

    > Przepraszam, jesli to bylo zasmiecanie watku

    To nie było zaśmiecenie wątku, tylko:
    a) bzdura
    b) nieporozumienie
    Wiem, czepiam się ;-)

    > osoba jest wieku raczej wykluczajacym bycie na utrzymaniu rodzicow,
    > to studiowanie wydaje mi sie malo realne.

    Jedno słówko czasem bardzo wiele zmienia (patrz "lub czasopism" ;-)). W tym
    konkretnym przypadku chodzi o słowo "wyklucza".

    > Czy jesli po swietach (tzn. po Nowym Roku) podam imienny przyklad
    > osoby zatrudnionej w hipermarkecie takim a takim na niskim stanowisku
    > i nie bedacej studentem, rozstrzygnie to spor na moja korzysc?

    Jak spór? Jeśli chodzi Ci o to o co ja się czepiam to nie, bo nie o tym
    mowa. Jeśli chodzi Ci o leniaBezPracy to... jeśli o mnie chodzi również nie,
    ponieważ wg mnie lenBezPracy również przesadził, ale jakoś tak wypadło, że
    czepiłem się Ciebie ;-)

    > Moj adwersarz stawial teze, ze "wylacznie" studenci,

    Moim zdaniem takie same przegięcie jak Twoje "wiek wyklucza bycie studentem"
    :-)

    pozdrawiam
    Greg