PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
  • Data: 2004-12-27 13:48:21
    Temat: Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    Od: "lenBezPracy" <l...@s...w.do.mu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:cqmnql$5u0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Daloby sie to odmienne zdanie wyrazic bardziej kulturalnie, hm?

    Teoretycznie tak, ale czasem trzeba "z grubej rury" bo sprawiasz
    wrażenie osoby
    zadzierającej nosa.

    > Bywajac czesto w supermarketach widuje tam wielu pracownikow - np. na
    > kasach - ktorych wiek w oczywisty sposob wyklucza bycie studentem,
    > wiec nie jest tak, jak mowisz.

    Być może jest tak jak napisali pozostali dyskutanci, wiek nie ma nic do
    bycia studentem,
    chociaż zniżki są chyba tylko do 28 roku życia, oczywiście poza
    studentami są też panie dorabiające sobie, bo zus opłaca im inny zakład
    pracy, albo emerytki...
    Nie słyszałem, by wzięli kogoś z ulicy, kto nie uczy się, ani nie jest
    na żadnym etacie do pracy na to stanowisko, kto by chciał płacić zus za
    kasjera?

    > Dodatkowo, praca dostepna zawsze w obfitosci i "na zaraz" jest
    > przedstawicielstwo handlowe, czyli akwizycja.

    Taka praca jest poniżająca i uwłaszcza mojej godności, wole siedzieć w
    domu przed tv,
    niż być domokrążcą i wciskać ludziom badziewia i wyciskać z nich kase.