PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    Date: Wed, 15 Dec 2004 18:45:56 +0100

    Re to: Immona [Wed, 15 Dec 2004 13:48:20 +0100]:

    > Gdzie w IT? Webmastering, programowanie, adminowanie?

    Generalnie to we wszystkich wymienionych -- bo to malo jest
    "administratorow" ktorzy pi razy oko wiedza co to Red Hat,
    ale oczywiscie stawiaja serwery firmowe?

    > Tobie sie to zdarzylo na pl.biznes, gdy ktos zarzucil Ci,
    > ze szukasz kogos, kto Ci sfinansuje miejsce pracy.

    Wiesz, ja bym sie nawet nie dziwila gdyby ktokolwiek sie
    pofatygowal zadac chocby jedno pytanie i nie spodobalaby
    mu sie odpowiedz ;) Ale po takiej reakcji sobie po prostu
    odpuscilam -- i pewnie dobrze na tym wyszlam ;)

    To nie to ze ja nie znam Sieci czy ludzi tutaj, bo ja ich
    znam od laaadnych paru lat. Ja tylko ciagle mam jakas taka
    glupia nadzieje, ze po boomie neostrad i taniego dostepu
    do Netu ludzie sie nieco opamietaja i ogolny poziom Sieci
    osiagnie spowrotem stan z polowy lat '90. Ale chyba sie
    jednak natne... ;)

    > Granica miedzy bezrobotnym lapiacym zlecenia a freelancerem
    > z powolania jest plynna.

    Zgadza sie, dlatego wlasnie mowie: dla sporej czesci osob
    kazdy kto nie ma etatu to bezrobotny ktory sobie dorabia.

    > Panstwo nie zorganizowalo sobie tego dobrze, tak, zeby
    > freelancer mogl bez lazenia do UP i bez zakladania
    > dzialalnosci gospodarczej, nie pracujac na etacie oplacac
    > sobie dobrowolnie np. ubezpieczenia zdrowotnego.

    Nie no, ubezpieczenie to chyba jednak mozna dobrowolnie
    oplacac. Inna sprawa, ze mi tam sie wcale nie pali zeby
    mi do takiego sposobu pracy dolozyli jeszcze obowiazkowe
    ZUSy w wysokosci ustawowej ;) Na prawde, na emeryture
    to ja sobie sama prywatnie zbieram niezaleznie od tego
    co musze -- bo z tego co musze i tak szczegolnie wiele
    nie skorzystam i tak (w zasadzie to zdziwie sie, jesli
    ZUS nadal bedzie istnial jak ja bede w wieku odpowiednim
    do emerytury...).

    Kira