PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    Date: Wed, 15 Dec 2004 12:18:01 +0100

    Re to: Greg [Tue, 14 Dec 2004 20:48:47 +0100]:

    > Rozumiem, że odpisujesz na żywca, tzn. nie czytasz najpierw
    > całego postu? ;-)

    No jak nie czytam, przeciez dalej sie zgadzam :)

    > Dokładnie. Pewnie gdybym wygrał parę milionów w totka to też
    > bym pracował tyle, że presja byłaby mniejsza :-)

    Ja na pewno, mozliwosci nieco by mi w koncu podskoczyly ;)

    > Tak to mniej więcej przy spisie wyglądało ;-)

    Hehe nie wiem, nie bylam, ale kumpel kiedys dal ogloszenie
    do UP i w efekcie pojawilo sie stado ludzi z tekstem "ja tu
    tylko po pieczatke ze mnie pan nie chce" ;)

    > Eeeee...? :-P

    No tak to tu dziala jakos...

    > Podaj mi przynajmniej jeden przykład sytuacji, którą
    > absolutnie każdy człowiek oceni tak samo ;-)

    Totez nie mowie 'wszyscy', ale wiekszosc tych co sie odezwa
    jest na kategoryczne "nie".

    Kira