PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    Date: Wed, 15 Dec 2004 12:14:45 +0100

    Re to: Immona [Tue, 14 Dec 2004 21:37:37 +0100]:

    > Nie wiem :) jak jakis czas temu szukalam tu wolontariuszek
    > studentek na 1 dzien do obslugi wydarzenia, podczas ktorego
    > beda mialy bezposredni kontakt z przedsiebiorcami, to sie
    > na mnie rzucono, ze kapitalistyczny wyzysk i szukanie jeleni. :D

    Wiem, pamietam :)

    > Na podejmujacych prace lub zlecenia za konkurencyjne ceny
    > tez padaja gromy, ze psuja rynek.

    Jesli chodzi o IT to ja sie w sumie zgadzam ze ten rynek jest
    juz tak spartolony jak tylko sie dalo. Inna sprawa imo to tez
    kwestia wyjasnienia klientowi powodu roznicy ceny miedzy f126
    a BMW ;)

    > Tendencja usenetowa jest taka, ze jak ktos cos napisze,
    > odezwa sie ci, ktorym sie to nie podoba, bo natura usenetu
    > jest polemika.

    No totez wlasnie sie zastanawiam czemu tych 'niepodobajacych'
    jest taka masa...

    > BTW faktem jest, ze po tamtej awanturze zrezygnowalam
    > z wysylania jakichkolwiek innych tego typu propozycji
    > na usenet.

    Ja po kafejce ;) Przelecialam sie po prostu po Szczecinie
    jak tam bylam i okazalo sie to znacznie skuteczniejsze ;)

    > No wlasnie. Ja musze cos robic :)

    Yesss :)

    > Jak ktos robi zlecenia i dziela, to nie jest bezrobotny.

    A to bylo o powszechnej opinii. Moja rodzina na przyklad
    caly czas ubolewala ze jestem bez pracy ;)

    > Znam ludzi, ktorzy zyjac na przyzwoitym poziomie i osiagajac
    > dochody wyzsze niz srednia krajowa na miesiac 2-3 razy w miesiacu
    > musza swoje odstac w kolejce do UP :)

    Ano, taki juz urok tego kraju...

    Kira