PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem wybredny?

  • 11. Data: 2004-12-14 15:10:11
    Temat: Re: Jestem wybredny?
    Od: Makson <m...@g...pl>

    na cmentarzu polnocnym ta robota?

  • 12. Data: 2004-12-14 15:18:27
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-14, ewela <e...@o...pl> wrote:
    [ciach]
    > Nie mogę tego zrozumieć - czyli lepiej jest być na czyimś garnuszku?
    Ewelino, zadbaj, proszę, o formę swoich wypowiedzi. Tnij cytaty, nie cytuj
    sygnaturek.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    But love was blind, they said, love was crazy --- love didn't
    have any heart, and so it ripped out your own.

  • 13. Data: 2004-12-14 15:21:03
    Od: Makson <m...@g...pl>

    Z reszta zobacz co Cie tu ominelo...
    http://www.ogrish.com/archives/attack_on_polish_base
    _in_iraq.html
    ktos ten link wlasnie polecil na grupach

    Wiadomość napisana przez: Makson:

  • 14. Data: 2004-12-14 15:21:26
    Od: e...@o...pl

    >ok, dzieki za wskazówki, ale i tak nie rozumiem takiego podejscia do sprawy.
    E.

  • 15. Data: 2004-12-14 15:31:21
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> zapodał(a):
    > Dostalem "kanalami" informacje o pracy i poszedlem z polecenia zlozyc papiery.
    > Praktycznie 90% ze bylbym przyjety.
    [...]

    czasy są ciężkie - ale ja też bym nie dał rady; nie lubię widoku krwi,
    boję się widoku zwłok - a kwestia przyzwyczajenia nie wchodzi w rachubę...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 16. Data: 2004-12-14 15:43:18
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-14, e...@o...pl <e...@o...pl> wrote:
    >ok, dzieki za wskazówki, ale i tak nie rozumiem takiego podejscia do sprawy.
    Netykieta. Ułatwienie innym czytania Twoich wypowiedzi. No, chyba
    że piszesz dla samej przyjemności pisania i nie zależy Ci, żeby ktokolwiek
    Cię czytał...

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    * netcat się zabiera za pcoa z niejakim obrzydzeniem (320)
    <prorok_> netcat: ostatnia pięćsetka całkiem przyjemna jest. mało chamstwa,

  • 17. Data: 2004-12-14 15:56:42
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    ewela w news:20f6.000004fc.41bf01fe@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Nie mogę tego zrozumieć - czyli lepiej jest być na czyimś garnuszku?

    Uważasz, że każdy może robić wszystko?

    pozdrawiam
    Greg

  • 18. Data: 2004-12-14 16:02:55
    Temat: Re: Fascynujace zajecie - ta kremacja! Jestem wybredny?
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: wojtek [Tue, 14 Dec 2004 15:37:42 +0100]:

    > to ktoś to będzie musiał zrobić z szacunkiem przysługującym
    > zmarłym,jak widać brakuje ci tego szacunku

    Ja tu braku szacunku nie widze akurat. Ja tez w zyciu i chyba
    za zadne pieniadze nie wzielabym tego typu pracy. Nie dlatego
    ze jakis brak szacunku -- po prostu znam siebie i wiem jak
    taka praca moglaby na mnie wplynac. A nie usmiecha mi sie potem
    wydawanie wiekszej czesci wyplaty na psychologow.

    Kira

  • 19. Data: 2004-12-14 16:08:25
    Od: e...@o...pl

    > Uważasz, że każdy może robić wszystko?

    Nie, uważam, że praca przy "nieboszczykach" moze nie jest najciekawsza i może
    brzydzić, odrzucać - fakt. Nie dociera jednak do mnie rozumowanie w ten
    sposób, ze dwa lata jestem bez pracy i mogę być dalej, nie przysługuje mi
    zasiłek, to co... z czego ten facet żyje? No przecież nie z powietrza, tzn.,ze
    wykorzystuje innych i chyba wcale mu to specjalnie nie przeszkadza

    E.

  • 20. Data: 2004-12-14 16:13:21
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: ewela [14 Dec 2004 16:08:51 +0100]:

    > Nie mogę tego zrozumieć - czyli lepiej jest być na czyimś garnuszku?

    Tak, czasami lepiej pozyc jeszcze na garnuszku i znalezc prace
    ktora nie wykonczy Cie psychicznie.

    Kira