PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny?
    From: krzysztofsf <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem wybredny?
    Date: Wed, 15 Dec 2004 23:04:06 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@aau69.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wojtek napisał:

    > ale nikt nie wie jaka jest twoja sytuacja,2 lata bez pracy to poważna
    > sprawa,nie jeden byłby na granicy wytrzymałości przez brak pracy i brak
    > pieniędzy

    Wydaje mi sie, ze czynnik czasu jednak nie jest decydujacy przy takich
    wyborach. Ja go podalem, zeby bardziej podkreslic trudnosci ze
    znalezieniem pracy co pozwala uzmyslowic, ze nie poszedlem tam z
    ciekawosci czy innych pobudek i faktycznie bylem zmuszony powaznie
    rozwazac taka prace.
    Podobnie jak nie sadze, zeby reakcje na post osoby stwierdzajacej
    "jestem bez pracy x lat i zdecydowalam/lem zaczac zarabiac na zycie
    prostytucja" diametralnie sie roznily w zaleznosci od tego, jaka wartosc
    podstawiono by pod x.

    > na początku wyglądało to jako operator komputera ktoś kto ma styczność z
    > ciałami zmarłych,uważam ze powinno być rozdzielenie funkcji,pracownik
    > techniczny i ktoś kto zbiera popiół,no ale taka jest specifika
    > pracodawców,maksymalnie wykorzystać i wycisnąć jak cytryne

    Przy zastosowanej tam prymitywnej technologii nie widze raczej takiego
    rozwiazania. Predzej przeszkola wiecej osob, ktore beda zajmowac sie
    spalaniem "przy okazji" innych obowiazkow.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##