PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakość usług lekarskich › Re: Jakość usług lekarskich
    From: Olek <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakość usług lekarskich
    Date: Wed, 09 Apr 2008 14:44:29 +0200

    Gienek wrote:
    > W ostatnim roku miałem okazję skorzystać kilkukrotnie z usług lekarzy z
    > publicznego zakładu zdrowotnego czy jakoś tak to się nazywa. Za każdym
    > razem rzuca się w oczy ich lekceważące podejście do pracy (nie wypowiadam
    > się tutaj o wszystkich lekarzach, tylko o tych u których miałem przyjemność
    [...]
    Dopoki nie bedzie prywatnej sluzby zdrowia nic sie nie zmieni.
    Podobnie jest w uzedach, pkp itd.
    Kiedys pracowalem w panstwowej firmie.
    3h dziennie to max, jesli ktos pracowal wiecej to traktowano go jak
    nieszkodliwego wariata. Lekcewazacy stosunek do klienta byl w dobrym
    tonie - przyklad szedl z gory.
    Firma sprywatyzowala sie i z tego co mi wiadomo model pracy sie nie
    zmienil, poza tym, ze co jakis czas ludzie strajkuja domagajac sie
    wiecej kasy.