PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakość usług lekarskich › Re: Jakość usług lekarskich
  • Data: 2008-04-09 21:16:04
    Temat: Re: Jakość usług lekarskich
    Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest tylko jedno ale: jeśli np. dostaniesz raka, to żadna firma prywatna
    > Cię nie będzie chciała ubezpieczyć, czy np. przedłużyć umowy.

    U mojej znajomej wykryto mięśniaka. Z tego co wiem to chyba jakaś łagodna
    odmiana nowotworu. Niestety NFZ nie pokryje kosztów usunięcia tego
    nowotworu ponieważ guz jest za mały a oni pokrywają koszty usunięcia
    dopiero od pewnej wielkości. Trzeba poczekać zanim nowotwór urośnie.
    Tyle słyszy się w telewizji o wczesnym wykrywaniu nowotworów tylko co z tego
    jeśli NFZ płaci za usuwanie go dopiero w późniejszym stadium.

    Ale nie o NFZ mi chodziło w tym wątku tylko o to że ten sam lekarz podchodzi
    do pacjenta zupełnie inaczej gdy przychodzi się do niego prywatnie a
    inaczej jeśli w publicznym ośrodku zdrowia. Moim zdaniem to najzwyklejsze
    lekceważenie swoich obowiązków.