PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakość usług lekarskich › Re: Jakość usług lekarskich
  • Data: 2008-04-09 18:52:28
    Temat: Re: Jakość usług lekarskich
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tiaaaa...

    Niestety tak. W roku 2005 - nie wiem, jak jest teraz, ale wiele się
    raczej nie zdążyło zmienić.

    > Firma ma to wkalkulowane w koszty i obowiązkiem ubezpieczonego jest
    > zrobienie badań przed podpisaniem umowy, a następnie okresowe ich
    > wykonywanie. Dzięki temu rzeczony rak jest wykrywany stosunkowo wcześnie
    > i leczony.

    I jesteś pewien, że leczenie raka wchodzi w skład pakietów za <150-200
    PLN, którymi tak chwalą się prywatne przychodnie?

    Albo choćby pakietów za <350-500 PLN, bo taki z reguły jest drugi próg?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com