PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki zaległy urlop

  • 1. Data: 2007-07-29 10:47:48
    Temat: Jaki zaległy urlop
    Od: zbiniek <z...@g...pl>

    Witam poraz kolejny Szanownych Czytających!!!

    Proszę Was o wyliczenie ilości przysługującego mi urlopu.
    Dane są następujące: w 2002 ukończyłem studia i w grudniu 2002 r
    zacząłem pracować aż do dnia 20 czerwca br.

    Wg mojej byłej kadrowej wymiar urlopu liczony był następująco:
    2002 - 2 dni (z 20 za cały rok)
    2003 - 20 dnia (jak za 9 rok pracy)
    2004 - 26 dni (jak za 10 rok pracy)
    2005 - 26 dni
    2006 - 26 dni
    2007 - 13 dni

    W tym okresie dodatkowo ożeniłem się (chyba 2 dni) i urodziło mi się
    dziecko (chyba kolejne 2 dni). Oczywiście w tym czasie w każdym roku
    brałem kilka(naście) dni urlopu, więc urlop mi nie przepadł (po 3
    latach).

    Czy ona ma rację? Bo gdzieś słyszałem, że za za 2002 rok przysługuje
    mi trochę więcej.

    Pozdrawiam serdecznie

    zbiniek

  • 2. Data: 2007-07-30 21:36:06
    Temat: Re: Jaki zaległy urlop
    Od: zbiniek <z...@g...pl>

    Witam!

    Czy znajdzie się jakaś dobra duszyczka i odpowie mi?

    Sprawa dosyć pilna, niewiele czasu mi zostało na sprostowanie
    świadectwa pracy :(

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    zbiniek

  • 3. Data: 2007-07-30 22:06:41
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-29 12:47 [zbiniek] napisał(a):
> [...]
    > latach).
    >
    > Czy ona ma rację? Bo gdzieś słyszałem, że za za 2002 rok przysługuje

    Kadrowa sie myli ale w drugą stronę. Za 2002 nie przysługiwał Ci żaden
    urlop. Prawo do pierwszego urlopu w wymiarze 10 dni nabyłeś 1 czerwca
    2003 roku a uzupełniające 10 dni od 1 grudnia 2003. Urlopy
    okolicznościowe (ślub, dziecko) nie liczą się do wypoczynkowego więc
    można wykreślić. Nie wykorzystałeś w odpowiednim terminie - przepada. Do
    30 listopada 2004 miałeś limit 20 dni, od 1 grudnia 6 uzupełniających
    więc za 2004 (i dalej) 26 dni tak jak napisałeś. Od tego kiedy i ile
    wykorzystywałeś zależy ile zostało.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 4. Data: 2007-07-30 22:08:18
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-31 00:06 [Pe.Ka] napisał(a):

    > urlop. Prawo do pierwszego urlopu w wymiarze 10 dni nabyłeś 1 czerwca

    Oczywiście jeśli pracowałeś od 1 grudnia. Jeśli później to całość się
    przesuwa o te dni.

  • 5. Data: 2007-07-31 13:51:47
    Od: zbiniek <z...@g...pl>

    On 31 Lip, 00:08, "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    > ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

    A tak liczyłem na dodatkowe kilka groszy :)

    dziękuję serdecznie i pozdrawiam

    zbiniek