PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista Oracle (Katowice/Kraków)

  • 1. Data: 2007-07-28 13:29:31
    Temat: Programista Oracle (Katowice/Kraków)
    Od: Alex <a...@g...com>

    Programista C++, PL/SQL poszukuje pracy jako programista baz danych
    (preferowane ORACLE).
    Brałem udział w projektowaniu i analizie dużego projektu na uczelni,
    administrowalem pracowniami komputerowymi (Suse, Debian, Novell) oraz
    baza danych MySQL.
    Wiecej informacji na priv.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-07-28 13:53:06
    Temat: Re: Programista Oracle (Katowice/Kraków)
    Od: Cornell <x...@x...com>

    Dnia Sat, 28 Jul 2007 06:29:31 -0700, Alex napisał(a):

> [...]
    > Brałem udział w projektowaniu i analizie dużego projektu na uczelni,
    > administrowalem pracowniami komputerowymi (Suse, Debian, Novell) oraz

    W zyciu bym takiego glaba nie zatrudnil co nie potrafi nawet odpowiedniej
    grupy znalezc dla swojego ogloszenia.