PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie dają ogłoszenia duże firmy IT ?

  • 1. Data: 2007-07-28 16:09:56
    Temat: Gdzie dają ogłoszenia duże firmy IT ?
    Od: Revex <r...@n...o2.pl>

    Witam,

    Mam taki mały problem. Szukam pracy jako programista we Wrocławiu, ale
    zauważyłem że na różnych portalach są głównie oferty od małych i
    średnich firm.

    Czy ktoś z Was wie może w jakich agencjach zatrudnieniowych ogłaszają
    się DUŻE firmy ? Konkretnie interesuje mnie branża IT/Programowanie w
    dolnośląskim (Wrocław).

    Z góry dzięki,
    Revex

  • 2. Data: 2007-07-28 18:11:31
    Temat: Re: Gdzie dają ogłoszenia duże firmy IT ?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 28 Jul 2007 18:09:56 +0200, Revex
    <r...@n...o2.pl>
    w <f8fpkf$jtu$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was wie może w jakich agencjach zatrudnieniowych ogłaszają
    > się DUŻE firmy ? Konkretnie interesuje mnie branża IT/Programowanie w

    Na przykład tu:
    http://careers.nokiasiemensnetworks.com/hr/recru.nsf
    /vwSearch?SearchView&Count=1000&SearchMax=1000&Searc
    hOrder=4&Query=(%5BfLocation%5D=(%22Wroclaw%22))
    (doryć się do tej strony to samo w sobie jest osiągnięciem) albo
    http://www.volvo.com/group/poland/pl-pl/career/job_o
    pportunities/all_offers/

    Ogólnie - na stronach firm.

    --
    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2007-07-28 23:08:12
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Sat, 28 Jul 2007 18:11:31 +0000 (UTC), Jakub Lisowski napisał(a):

    > Na przykład tu:
    > http://careers.nokiasiemensnetworks.com/[...]
    > (doryć się do tej strony to samo w sobie jest osiągnięciem)

    to jest pierwszy etap selekcji :-)

    Norbert

  • 4. Data: 2007-07-29 08:54:14
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    >Czy ktoś z Was wie może w jakich agencjach ?>zatrudnieniowych ogłaszają
    >się DUŻE firmy ?

    Jeśli znasz duże firmy to wejdź do nich na storne i podeslij CV.
    Swego czsau duże firmy prowadziły spotkania na uczelniach ,werbując na staż
    ,a potem cześć tych osób zostawała na stałe.

    pozdrawiam

    rafal

  • 5. Data: 2007-07-30 07:45:10
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was wie może w jakich agencjach zatrudnieniowych ogłaszają się
    > DUŻE firmy ? Konkretnie interesuje mnie branża IT/Programowanie w

    Wrocławskie Siemens i Nokia Siemens Networks rekrutują również przez Power
    Media i Rinf, których ogłoszenia znajdziesz w kilku polskich portalach z
    ogłoszeniami (jobpilot, pracuj).

    A w czym programujesz? ;-)

    Pozdrr.,
    Boa.

    -----
    My private garage sale:
    90

  • 6. Data: 2007-07-30 17:02:06
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Boa wrote:
    > Wrocławskie Siemens i Nokia Siemens Networks rekrutują również przez
    > Power Media i Rinf, których ogłoszenia znajdziesz w kilku polskich
    > portalach z ogłoszeniami (jobpilot, pracuj).

    Ale pewnie wtedy pensja już nie ta sama jakbyś się zatrudnił bezpośrednio.

  • 7. Data: 2007-07-30 18:34:05
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Revex" <r...@n...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:f8fpkf$jtu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy ktoś z Was wie może w jakich agencjach zatrudnieniowych ogłaszają się
    > DUŻE firmy ? Konkretnie interesuje mnie branża IT/Programowanie w
    > dolnośląskim (Wrocław).

    Jakbyś się do nich nadawał to byś wiedział, co zrobić, aby u nich pracować.

    --
    andrzej

  • 8. Data: 2007-07-31 08:31:56
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    > Ale pewnie wtedy pensja już nie ta sama jakbyś się zatrudnił bezpośrednio.

    Niekoniecznie. Powiedziałbym, że w większości przypadków jest taka sama.
    Natomiast niejednokrotnie ta forma zatrudnienia jest jedyną możliwą, tzn.
    nie znajdziesz na stronach korporacji ofert na stanowiska, na które jest
    ogłoszenie w PM lub Rinfie.

    Boa.

  • 9. Data: 2007-07-31 13:52:26
    Od: Loopez <a...@g...com>

    On 28 Lip, 18:09, Revex <r...@n...o2.pl>
    wrote:
    > Witam,
    > się DUŻE firmy ? Konkretnie interesuje mnie branża IT/Programowanie w
    dodatkowo DUZE firmy maja systemy ERE (employee recommends employee)-
    gdzie wiekszosc rekrutacji sie odbywa - i obie strony sa szczesliwe bo
    dostaja pieniadze ( od kilkuset do kilku tysiecy zlotych za polecona
    osobe )

    alex

  • 10. Data: 2007-07-31 19:05:45
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 10:31:56 +0200, Boa <R...@p...onet.pl>
    w <f8ms1t$6pl$1@daniel-new.mch.sbs.de> napisał:

    > Niekoniecznie. Powiedziałbym, że w większości przypadków jest taka sama.

    Powiedziałbym, że bredzisz.

    > Natomiast niejednokrotnie ta forma zatrudnienia jest jedyną możliwą, tzn.
    > nie znajdziesz na stronach korporacji ofert na stanowiska, na które jest
    > ogłoszenie w PM lub Rinfie.

    Obecnie to jest "kto pierwszy ten lepszy", czyli bardzo się opłaca
    zanieść podanie samodzielnie do S albo NSN.

    > Boa.

    ja czyli jakub
    Revoke.