PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymiar urlopu

  • 1. Data: 2007-07-29 18:32:13
    Temat: wymiar urlopu
    Od: "Etch" <m...@g...pl>

    Witam,

    We wrześniu 2006 ukonczyłem studia wyższe. (8 lat do wyliczenia wymiaru urlopu).
    Od października 2006 umowa o pracę do teraz.

    Czy 26 dni urlopu uzyskam od 1 stycznia 2008 ?

    Czas nauki nie może pokrywać się z czasem pracy do ustalenia wymiaru urlopu, a
    zatem:
    - czy rok 2006 zostaje zaliczony do czasu nauki i to że podjąłem w nim pracę
    nie brane jest pod uwagę (okresy nauki i pracy nie pokrywają się) ?
    - czy do wyliczania wymiaru urlopu bierze się pod uwagę jako rok pełne 12
    miesięcy pracy ? Jaka jest podstawowa jednostka czasu jeśli chodzi o
    wyliczenie wymiaru urlopu ?

    Kiedy nabędę prawo do 26 dni urlopu, biorąc pod uwagę warunki o których
    napisałem na początku postu i to że stosunek do pracy będzie nieprzerwany ?

    Jak to wygląda z pktu. widzenia KP, ponieważ nie mogłem tego znaleźć.

    dzięki za pomoc,

  • 2. Data: 2007-07-29 18:40:33
    Temat: Re: wymiar urlopu
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f8imfd$7sr$1@inews.gazeta.pl, *Etch* wrote:

> [...]
    >
    > Czy 26 dni urlopu uzyskam od 1 stycznia 2008 ?

    > Jak to wygląda z pktu. widzenia KP, ponieważ nie mogłem tego znaleźć.

    26 dni urlopu beda ci sie nalezaly od 1 pazdziernika 2008.
    Do 30 wrzesnia 2008 normalnie bedziesz mial liczone jakbys caly rok mial
    miec tylko 20 dni. Potem automagicznie zyskasz dodatkowe 6 dni - wiec w
    calym roku 2008 bedziesz mial 26 dni.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-07-30 04:32:57
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 29 Jul 2007 20:40:33 +0200, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> zakodował:

    >26 dni urlopu beda ci sie nalezaly od 1 pazdziernika 2008.

    Gwoli ścisłości to ostatniego dnia września - bo wtedy kończy drugi
    rok pracy (oczywiście jeżeli praca była od 1 października).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded