PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Date: Sun, 17 Jul 2005 20:41:14 +0200

    Użytkownik "Andrzej" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dbe896$dsq$1@news.onet.pl...

    > zobowiozujaca. Chodzilo mi raczej o sam fakt czy te 2000 to tak malo czy
    > tak duzo, patrzac na skrajne reacje dwoch firm z ktorymi mialem do
    > czyenienia

    Reakcje bywaja skrajne, bo rynek jest niezrownowazony i mamy na nim tych,
    ktorzy zalozyli mala firemke bez duzego kapitalu i szukaja, zeby sie
    rozwinac mozliwie najtaniej oraz oddzialy miedzynarodowych firm, dla ktorych
    zaplacic 4k osobie z okreslonymi kwalifikacjami to swietny interes, a
    opinia, ze "malo u nich placa" bylaby dla nich plama na image'u. Dlatego
    cene dopasowuje sie do firmy i duzo/malo to rzecz wzgledna. Jesli suma 2000
    zl wywolala, jak mowisz, skrajne reakcje, to jesli ktos by Ci powiedzial, ze
    mniej jest ok lub wiecej jest ok, to nadal co najmniej jedna z tych firm
    przejawilaby "skrajna reakcje" w odniesieniu do tej nowej sumy i udzielenie
    rady w postaci okreslonej liczby PLN nie pomogloby Ci. Sens ma pytanie
    "aplikuje do [tu nazwa firmy lub opis typu firmy] na takie stanowisko, ile
    sie w takiej sytuacji srednio placi".

    I.