PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    From: Janusz 'Kali' Kaliszczak <kali187_podkreslenie_@_podkreslenie_gazeta._pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Date: Sun, 17 Jul 2005 11:44:21 +0200

    vertret wrote:
    > Użytkownik "Archi" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Daj proszę pare linków do takich ogłoszeń. Ciekawi mnie jakie to stanowiska
    > są.

    Pierwszy z brzegu wyspiarski serwis "pracowy".
    Wszedzie sa widelki od-do podane.

    > Pomyśl przez chwile dlaczego ci przeszkadza, że nie podają tych kwot i
    > bedziesz mial odpwiedz dlaczego tak robią.

    Tracisz czas na pisanie/dojazdy/rozmowy, zeby na koniec sie dowiedziec,
    ze za tyle co oferuja to nie bedziesz chcial pracowac.

    > Więcej dla pracobiorcy. Dlaczego chcesz ich zmusic, aby sie martwili o nie
    > swój interes?

    Dla pracodawcy tez jest duza oszczednosc czasu.
    Okresla od razu ile moze wydac na takiego pracownika i nie traci czasu
    na rozmowy z lepszymi/lepiej sie ceniacymi :)

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    + pies rasy *jumnik*