PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak znaleźć pracę

  • 51. Data: 2002-07-13 13:48:26
    Temat: Re: Jak znaleźć pracę
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Obecnie zakonczylm studia i mam mgr informatyki.
    > Pracy szukam od 2 lat (chcialem zalapac jakies doswiadczenie w czasie
    > studiow)
    > Wyslalem kilkadziesiat (moze z 80) odpowiedzi na oferty

    A w jakim Ty mieście operujesz ?
    Bo to troche nieprawdopodobne, żeby informatyk nie znalazl choćby glupiej
    sieci do administrowania na poczatek...

    Wojtek

  • 52. Data: 2002-07-13 17:23:43
    Temat: Re: Jak znaleźć pracę - właśnie znalazłem!:)
    Od: "P W" <w...@g...pl>

    I będziesz dojeżdżał codziennie do tej pracy w tej "miejscowości", czy też
    praca znalazła się w Warszawie ???

  • 53. Data: 2002-07-13 18:53:44
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    P W <w...@g...pl> wrote:

    > I będziesz dojeżdżał codziennie do tej pracy w tej
    > "miejscowości", czy też praca znalazła się w Warszawie ???

    Jest jeszcze jedno rozwiązanie - przeprowadzi sie tam :-)

    Polecam wszystkim warszawiakom z własnego doświadczenia :-)

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 54. Data: 2002-07-13 19:19:59
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Sat, 13 Jul 2002 18:53:44 GMT, "Krzysztof"
    <k...@a...mail.ru> wrote:

    >Polecam wszystkim warszawiakom z własnego doświadczenia :-)

    Mam zostawić własne mieszkanie w Warszawie, kazać się żonie zwolnić z
    pracy żeby przeprowadzić się w drugi koniec Polski i tam wynajmować
    mieszkanie, nabijać komuś kieszeń itp.?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 55. Data: 2002-07-13 20:11:30
    Temat: Re: Jak znaleĽć pracę - wła?nie znalazłem!:)
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2002 16:49:52 GMT, "fotech"
    <u...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >zdarzyc, a przynajmniej będa do Ciebie dzwonic i poczujesz, że coś sie

    Zastanawiam się, jak sformułować takie ogłoszenie i czy faktycznie
    pracodawcy je czytają?
    Zaglądam z ciekawości do rubryk "Szukam pracy". A tam: "Młoda,
    dyspozycyjna, angielski, szuka pracy biurowej", "Szukam pracy -
    agencje, akwizycja wykluczone", "Każdą pracę podejmę" itd. Konkretów
    jest bardzo, bardzo mało. Oryginalne ogłoszenia zdarzają się rzadko.
    Gdybym to ja szukała pracownika, to chyba nie chciałoby mi się dzwonić
    do kilkunastu osób, które praktycznie nic o sobie nie napisały...
    Ale może nie mam racji, dlatego pytam :) Nie sposób zamieścić w dwóch
    linijkach całego cv, więc co? Czy powinno się pisać, co się umie, czy
    raczej, jakiej pracy się szuka?

    Poza tym trochę mnie niepokoi podawanie publicznie swojego numeru
    telefonu. Mail wydaje się bezpieczniejszy, ale podejrzewam, że wiele
    małych firm może nie być skomputeryzowanych, więc podanie tylko maila
    w jakimś stopniu ogranicza moje szanse...

    Pozdrawiam, Carrie

    PS. Odnosząc się do tematu wątku: spośród wszystkich prac, jakie
    dotychczas wykonywałam, tylko dwie znalazłam po znajomości - opiekę
    nad dzieckiem [nie dziwne, bo referencje i tak dalej :)] i zbieranie
    owoców sezonowych. Pozostałe - z ogłoszeń w gazecie lub na
    pl.praca.oferowana. A było już tego trochę :) Aha, jedno z
    Młodzieżowego Biura Pracy. Niestety, były to głównie zajęcia
    krótkoterminowe, ale ponieważ studiowałam, wystarczało mi to. Teraz
    szukam czegoś stałego i rozwijającego - i też nie bardzo wiem, jak i
    gdzie...

  • 56. Data: 2002-07-13 21:49:33
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    jerzu <n...@j...one.pl> wrote:

    > Mam zostawić własne mieszkanie w Warszawie, kazać się żonie
    > zwolnić z pracy żeby przeprowadzić się w drugi koniec Polski i
    > tam wynajmować mieszkanie, nabijać komuś kieszeń itp.?

    A to mieszkania sprzedać nie mozna? Na całe życie jesteś do niego
    przywiązany?

    Jak masz możliwość pracy gdzie indziej, żona też to dlaczego nie
    wybrać korzystniejszej oferty? Żeby nie nabijać komuś kieszeni?

    IMO to lepsze niż bezrobocie.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 57. Data: 2002-07-13 21:59:52
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Sat, 13 Jul 2002 21:49:33 GMT, "Krzysztof"
    <k...@a...mail.ru> wrote:

    >A to mieszkania sprzedać nie mozna? Na całe życie jesteś do niego
    >przywiązany?

    Nie po to ładowałem kasę w urządzenie mieszkania żeby teraz komuś to
    wynajmować i za 3 lata remontować. Nie po to ładowałem kasę w
    mieszkanie aby mieszkać w wynajętej klicie w standardzie gorszym niż
    hotel robotniczy. Bo często mieszkania na wynajem tak wyglądają (widzę
    to z obserwacji znajomych wynajmujących mieszkania). Wiem że są
    mieszkania które by mnie zadowoliły - niestety podejrzewam że nie
    byłoby mnie na nie stać.

    >Jak masz możliwość pracy gdzie indziej, żona też to dlaczego nie
    >wybrać korzystniejszej oferty? Żeby nie nabijać komuś kieszeni?

    Ja mam. Ale żona nie. Więc?

  • 58. Data: 2002-07-13 22:01:24
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    > A w jakim Ty mieście operujesz ?
    > Bo to troche nieprawdopodobne, żeby informatyk nie znalazl choćby glupiej
    > sieci do administrowania na poczatek...

    Mieszkam w Dabrowie Gorniczej, ale szukam/wysylam na ogloszenia z prawie
    calego GOP'u, (najbardziej licze na Katowice) bylem tez na rozmowie w
    Gliwicach, chociaz to juz jednak troche za daleko, meczace dojazdy, ale
    probuje wszedzie.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl

  • 59. Data: 2002-07-13 22:21:38
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    jerzu <n...@j...one.pl> wrote:

    > Nie po to ładowałem kasę w urządzenie mieszkania żeby teraz
    > komuś to wynajmować i za 3 lata remontować.

    "sprzedać" nie znaczy "wynająć".
    Poza tym mi to równo wisi, po co Ty to robisz. Nie moja sprawa.

> [...]
    > wynajmujących mieszkania). Wiem że są mieszkania które by mnie
    > zadowoliły - niestety podejrzewam że nie byłoby mnie na nie

    No to już Twój problem, że Cię nie stać, nie mój. Zarabiaj tyle,
    żeby Cię było stać. Albo znajdź inne wyjście.
    Mnie to szczerze mówiąc nie interesuje, nie mieszam się
    nieproszony w cudze finanse.

    > Ja mam. Ale żona nie. Więc?

    Ja mam za Ciebie podjąć decyzję?

    Wybacz, zapłać, to nawet podejmę, ale na pewno bez
    odpowiedzialności ;-P

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 60. Data: 2002-07-13 22:28:03
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Sat, 13 Jul 2002 22:21:38 GMT, "Krzysztof"
    <k...@a...mail.ru> wrote:

    >Poza tym mi to równo wisi, po co Ty to robisz. Nie moja sprawa.

    Skoro Ci wisi to nie dawaj takich rad.