PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie

  • 1. Data: 2002-07-11 09:00:35
    Temat: Pytanie
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Wiem ze pytanie jest smieszne. Czy przy przejsciu do innego dzialu w
    zakladzie pracy kierownik (juz inny) ma prawo wstrzymac wyplacanie premii. (
    przypuszczam ze tak, ale chce sie upewnic). Dodam ze jest to przejscie
    kosmetyczne zwiazane tylko z reorganizacja zakladu.
    Za odpowiedz z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2002-07-11 09:01:57
    Temat: Re: Pytanie
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > przypuszczam ze tak, ale chce sie upewnic). Dodam ze jest to przejscie
    > kosmetyczne zwiazane  tylko z reorganizacja zakladu.

    premia uznaniowa czy regulaminowa?

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-07-11 09:04:27
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > premia uznaniowa czy regulaminowa?
    >
    > Krzysztof
    >
    > --

    uznaniowa (to chyba zle)

  • 4. Data: 2002-07-11 09:06:08
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > uznaniowa (to chyba zle)

    to juz masz odpowiedz.

    Nie ma zyczenia cie nia uznac.
    W przypadku uznaniowej, jest to dobra wola, chyba, ze jakies inne parametry w
    nia wchodza..jakies wykonanie planu itp

    Pozdrawiam

    Krzysztof