PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie dla studentów

  • 1. Data: 2002-07-11 08:13:09
    Temat: umowa zlecenie dla studentów
    Od: "wydawca" <a...@a...pl>

    Czy ktoś orientuje się czy pod preferencyjne warunki umowy zlecenia (bez
    składki na ZUS) podlegaja wszyscy studenci czy tylko dzienni. Chcę zatrudnic
    ale nie wiem jakich dokumentów wymagać od studentów.

    Dzięki za info.

  • 2. Data: 2002-07-11 08:44:41
    Temat: Re: umowa zlecenie dla studentów
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@a...pl (wydawca) wrote in <agjer4$igs$1@news.tpi.pl>:

    [national characters have been removed]

    >Czy ktos orientuje sie czy pod preferencyjne warunki umowy zlecenia (bez
    >skladki na ZUS) podlegaja wszyscy studenci czy tylko dzienni.

    Wszyscy, do 26 roku zycia.

    W.

  • 3. Data: 2002-07-11 10:04:16
    Od: "Tomasz L." <a...@p...com>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    > a...@a...pl (wydawca) wrote in <agjer4$igs$1@news.tpi.pl>:
    >
    > [national characters have been removed]

    > Wszyscy, do 26 roku zycia.
    >
    > W.

    A mógłbyś podać źródło prawne (artykuł)?

    Tomek

  • 4. Data: 2002-07-11 15:35:17
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    > A mógłbyś podać źródło prawne (artykuł)?
    >
    > Tomek

    Witam!
    Ustawa o sys. ub. społ. art. 6 ust. 1 pkt. 4 i z tym związany ust. 4 tegoż
    art.

    GB.